Ville I turde....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.859 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Silas&Mille

Ville I turde købe denne vogn i England?

http://www.amazon.co.uk/wheels-4-babies-presents-twinpram-pushchair-BLACK-WHITE-DECOR/dp/B0048UMKLA/ref=sr_1_1?s=baby&ie=UTF8&qid=1326889924&sr=1-1

Vi har jo Silas på 1 år og venter os en lillesøster om 17 dage.
Vi har så snakket om at det ville være meget nemmere at komme rundt hvis vi fik en tvillinge/søskendevogn. Men de er simpelthen SÅ dyre her i DK, så sad lige og kiggede på amazon.co.uk og fandt ovenstående.

Eller hvis I kan anbefale en god tvillinge/søskendevogn til en ok pris, så kom meget gerne med anbefalinger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Levi&LilysMor

SilasMor skriver:

http://www.amazon.co.uk/wheels-4-babies-presents-twinpram-pushchair-BLACK-WHITE-DECOR/dp/B0048UMKLA/ref=sr_1_1?s=baby&ie=UTF8&qid=1326889924&sr=1-1

Vi har så snakket om at det ville være meget nemmere at komme rundt hvis vi fik en tvillinge/søskendevogn. Men de er simpelthen SÅ dyre her i DK, så sad lige og kiggede på amazon.co.uk og fandt ovenstående.

Eller hvis I kan anbefale en god tvillinge/søskendevogn til en ok pris, så kom meget gerne med anbefalinger.

Hvorfor vil du ikke turde det ?

Har hvert fald købt en del legetøj fra den side, og der har da ikke været noget....

Anmeld

18. januar 2012

MissBee

SilasMor skriver:

Ja da  Amazon har jeg handlet på flere gange uden problemmer...

Vognen ser fin ud og nogenlunde billig

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

jep det ville jeg godt turde.. amazon er en rigtig god side, og har endnu ikke oplevet at de snyder folk.. de er bare det billigere, og det plejer at være ret hurtigt fremme også..

Anmeld

18. januar 2012

Silas&Mille

LevisMor skriver:

Hvorfor vil du ikke turde det ?

Har hvert fald købt en del legetøj fra den side, og der har da ikke været noget....

Det var nu selve vognen jeg tænkte på.
Men kan godt se jeg ikke lige fik skrevet det så klart

Jeg handler også tit på Amazon, så det er ikke der min tvivl den ligger  

Anmeld

18. januar 2012

Silas&Mille

MissBee skriver:

Ja da  Amazon har jeg handlet på flere gange uden problemmer...

Vognen ser fin ud og nogenlunde billig

Det var nu selve vognen jeg tænkte på.

Jeg handler også tit på Amazon, så det er ikke der min tvivl den ligger  

Anmeld

18. januar 2012

Silas&Mille

An&Jo skriver:

jep det ville jeg godt turde.. amazon er en rigtig god side, og har endnu ikke oplevet at de snyder folk.. de er bare det billigere, og det plejer at være ret hurtigt fremme også..

Jep, plejer også at modtage mine pakker 2-3 age før end de estimere

Jeg plejer dog at købe direkte hos Amazon, men dette er en anden forhandler der bruger Amazon. Det er nok mere der min tvivl den ligger

Anmeld

18. januar 2012

hekran

Er der ikke noget med at man skal betale told på varer, der er dyrere end 300 kr? Så skal der jo lægges et andet beløb oveni! Men jeg ville ikke være i tvivl om hjemmesiden og købet. Det er nu mere beløbet jeg ville være betænkelig ved.

Anmeld

18. januar 2012

Silas&Mille

Marita skriver:

Er der ikke noget med at man skal betale told på varer, der er dyrere end 300 kr? Så skal der jo lægges et andet beløb oveni! Men jeg ville ikke være i tvivl om hjemmesiden og købet. Det er nu mere beløbet jeg ville være betænkelig ved.

Kan jeg faktisk ikke huske.

Men det sendes jo fra England, som jo er et EU land

Anmeld

18. januar 2012

Valle81

SilasMor skriver:

Kan jeg faktisk ikke huske.

Men det sendes jo fra England, som jo er et EU land

Jeg har et link du skal se inden du køber noget.

Hæng lige på:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.