Hvordan falder dit barn i søvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Clisolka

Isabella bliver lagt i sin seng med sut og bamse - dynen over sig, og bum, så sover hun efter et stykke tid. 

Vi har f.eks. lige lagt hende for 5 min. siden og hun pludrer stadig inde i soveværelset, men der plejer ikke at gå længe, så sover hun 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Sitrani

Muhmi skriver:

Herhjemme der prøver vi at ligge Silas med sutten og så trækker vi i spilledåsebamsen som så spiller lidt, det er jo så en indikator for at nu skal han falde til ro og sove.. Men han falder ikke i søvn sådan... Han mosler rundt i sengen 5-6 omgange, leger lidt og så falder han til sidst om, ovenpå sin dyne, oftes uden sutten... Vi kan kun bære ham rundt, så han falder i søvn om aftenen og om natten m. sut.. Men ellers så finder han søvnen selv og det har han altid gjort... Hvad med jer? Hvordan gør jeres børn?

Min datter blir lagt i sin seng, med sutten, sin kanin og putteklud.... Så synger jeg en sang for hende, kysser hende godnat, og får ud af rummet... så er jeg stort set kun inde 1-2 gange og give hende sutten, og ellers falder hun selv i søvn for det meste.....

Anmeld

18. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

oliver 3år falder i søvn til film mellem 18-19

troia 2år hører musik

wictor 8uger falder i søvn pakket i dynen i min arm...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.