Hvordan falder dit barn i søvn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Camillee

Vi synger en lille sang for Elias, putter vi han godt under dynen med elefanten i den ene hånd og en ekstra sut i den anden og så ligger han sig til at sove(oftes ihvertfald)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

FrkLarsen

morethanperfect skriver:

Der er ingen muligheder for at de falder i søvn af sig selv .. Det gør Oscar nemlig Med sut

Sådan er det også herhjemme 

Anmeld

18. januar 2012

An&Jo

her bliver han lagt ind med sin krammepude og sut, og så dynen over sig, og så sover han med det samme medmindre han er overtræt..

bliver han lagt lidt for tidligt, altså hvis han ikke er ordentlig træt, ligger han bare og snakker i sengen indtil han falder i søvn..

Anmeld

18. januar 2012

2babygirls

Muhmi skriver:

Herhjemme der prøver vi at ligge Silas med sutten og så trækker vi i spilledåsebamsen som så spiller lidt, det er jo så en indikator for at nu skal han falde til ro og sove.. Men han falder ikke i søvn sådan... Han mosler rundt i sengen 5-6 omgange, leger lidt og så falder han til sidst om, ovenpå sin dyne, oftes uden sutten... Vi kan kun bære ham rundt, så han falder i søvn om aftenen og om natten m. sut.. Men ellers så finder han søvnen selv og det har han altid gjort... Hvad med jer? Hvordan gør jeres børn?

Jeg lægger hende i sengen, og så putter hun sig på siden med hendes bamser og med sutten i munden, og så giver jeg hende dyne på, møsser hende og trækker i hendes spillebamse som hænger ved sengen.
Og på vej ud af værelset siger jeg nat nat, elsker dig, ses i morgen
Så sover hun med det samme eller nuldre bamsen lidt.

Anmeld

18. januar 2012

SussieThyssen

Muhmi skriver:

Herhjemme der prøver vi at ligge Silas med sutten og så trækker vi i spilledåsebamsen som så spiller lidt, det er jo så en indikator for at nu skal han falde til ro og sove.. Men han falder ikke i søvn sådan... Han mosler rundt i sengen 5-6 omgange, leger lidt og så falder han til sidst om, ovenpå sin dyne, oftes uden sutten... Vi kan kun bære ham rundt, så han falder i søvn om aftenen og om natten m. sut.. Men ellers så finder han søvnen selv og det har han altid gjort... Hvad med jer? Hvordan gør jeres børn?

Nogenlunde som hos dig.

Mine er altid blevet puttet, fået sunget godnatsang, spilledåse, sut, nulleklud og så godnat..så har de måske ligget og småpludret lidt, moslet rundt, og så er der blevet stille.

Hvis de har været urolige har jeg lagt mig lidt med dem, når de altså var kommet over i en stor seng, eller de har fået lov at falde i søvn i min seng og er så lagt ind til dem selv, når jeg selv tørnede ind, men alt i alt, så har der aldrig været nogen putteproblemer overhovedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. januar 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Vi går ind og læser en bog, evt. også synger lidt, og så leger han på sit værelse i et stykke tid - op til 1½ time før han falder i søvn. For det meste kommer han ind til os 45 min til en time efter han er puttet og beder den anden om det.

F.eks. kan jeg læse for ham og så leger han en time, kommer ind og beder far putte og 5-20 min senere sover han.

Anmeld

18. januar 2012

AnneBJ

morethanperfect skriver:

Der er ingen muligheder for at de falder i søvn af sig selv .. Det gør Oscar nemlig Med sut

Og Felix! 

Anmeld

18. januar 2012

stine_olesen

Tja, vi lægger også bare lille manden i sengen, han bruger tommelfinger som sut, og har sin nusser (gammel tshirt) og bamse og så sover han lidt efter, hvis lyset altså er tændt og alle døre er åbne

Anmeld

18. januar 2012

S.Maria

Min datter bliver lagt i seng, en sut i munden og en stofble til at ligge og nusse og så sover hun efter kort tid 

Anmeld

18. januar 2012

DLM

Vi børster tænder siger godnat til far og ligger os ind i soveværelset Magnus i sin egen seng og så sidder jeg ved siden af til han sover.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.