hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

HeidiØ

Regitze&Anders skriver:

hvornår pakket i pusletasken..?

Jeg har stadig ikke fået det gjordt, der er 12 dage til termin, og burde måske få det gjordt, har vasket tøjet osv.. bare ikke pakket..

Pakkede sådan lidt løbende op til termin, men langt fra alt. Fødte 40+3, startede med veer, så intet akut, havde en stille og rolig morgen inden jeg tog på sygehus, fødte 12 timer efter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

MissTas

Regitze&Anders skriver:

Jeg har stadig ikke fået det gjordt, der er 12 dage til termin, og burde måske få det gjordt, har vasket tøjet osv.. bare ikke pakket..

ville også få pakket jeg har 4 uger til termin og min taske er stort set pakket.. mangler kun enkelte ting til mig selv.. såå

Anmeld

18. januar 2012

morethanperfect

Hmm godt spørgsmål .. Kan faktisk ikke rigtig huske det , men 3 uger før jeg fødte vil jeg tro

Anmeld

18. januar 2012

B&J

Regitze&Anders skriver:

hii' (-:

Ja så skulle jeg måske få pakket

hihihihi jaaa altid bedre men er klar

Anmeld

18. januar 2012

Sillebob

Jeg pakkede den blot et par dage før terminsdatoen den første gang

Nu er jeg ikke een af dem hvor ungen bare smuttede ud som en mandel så anden gang pakkede jeg den da bare mens veerne stod på. Der har man jo en masse tid der skal overståes alligevel

Held og lykke med den forestående fødsel - hvor bliver det spændende

Kram herfra

Anmeld

18. januar 2012

Kamulla

jeg var en kegle.. gik endda 4 dage over tid, og havde stadig ikke fået pakket den færdig da jeg fik ve storm.. haha.. så det blev ordnet i min 1 min pause fra veerne.. pænt anstrengende  

Anmeld

18. januar 2012

MaleneJensen

Regitze&Anders skriver:

pakkede min ca 14 dage før min termin

Anmeld

18. januar 2012

Clisolka

Regitze&Anders skriver:

Jeg tror jeg havde den klar 3-4 uger inden termin 

Anmeld

18. januar 2012

Livsmor

Første gang nåede jeg det ikke, fødte ved AKS i uge 31+5. Så her hentede manden det mest nødvendige. Var selv hjemme efter en uges tid, for at pakke mere til mig, og bestille noget til lillepigen.

Anden gang, var jeg til tjek i uge 38+3, fik besked om at tage hjem om pakke lidt, skulle sættes igang. Så tog hjem pakkede tasken, men glemte autostolen.......

Anmeld

18. januar 2012

132319

Første gang nåede jeg det ikke, blev indlagt med vandafgang 33+2 og sat i gang 34+0.

Anden gang pakkede jeg den 34+0, bare for en sikkerheds skyld. Hun blev dog derinde til 36+6, så den stod et stykke tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.