hvad gjorde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.438 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. januar 2012

Regitze&Anders

hvornår pakket i pusletasken..?

Jeg har stadig ikke fået det gjordt, der er 12 dage til termin, og burde måske få det gjordt, har vasket tøjet osv.. bare ikke pakket..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

B&J

Jeg syntes du skal få pakket så er du klar for mit vand gik jo den første og jeg fødte ham 9dage før tid hihihihi og jeg havde ikke pakket men heldvis fik jeg jo ikke ver før der var gået et par dage så jeg kunne da nå det men afligevel hihihih

Anmeld

18. januar 2012

Regitze&Anders

B&J skriver:

Jeg syntes du skal få pakket så er du klar for mit vand gik jo den første og jeg fødte ham 9dage før tid hihihihi og jeg havde ikke pakket men heldvis fik jeg jo ikke ver før der var gået et par dage så jeg kunne da nå det men afligevel hihihih

hii' (-:

Ja så skulle jeg måske få pakket

Anmeld

18. januar 2012

Leneur

Jeg havde heller ikke fået pakket men nåede det da, trods jeg fødte 11 dage FØR tid....

Anmeld

18. januar 2012

Maja_4000

Pakkede dagen inden jeg blev mor .. Men jeg fik også pks Og havde åbenbart ikke forestillet mig , at fødslen kunne gå igang inden

Anmeld

18. januar 2012

Regitze&Anders

Leneur skriver:

Jeg havde heller ikke fået pakket men nåede det da, trods jeg fødte 11 dage FØR tid....

hihi heldigt at du nåede at få pakket. Jeg burde nok få det gjordt..

Anmeld

18. januar 2012

Leneur

Regitze&Anders skriver:

hihi heldigt at du nåede at få pakket. Jeg burde nok få det gjordt..

Det er nok en god ide, for jeg troede jo at der var masser af tid, da jeg var overbevist om at jeg fødte til termin men man ved jo aldrig hvad der sker...

Anmeld

18. januar 2012

gobleboble

en mdr tid før tror jeg - og så havde jeg skrevet en seddel og lagt i  med de ting vi sku huske også, emn som ik ku pakkes på forhånd som fx

klipklappper

kamera

kiks/frugt

Anmeld

18. januar 2012

vitapigen

Pusletasken til baby med tøj og det hele havde jeg nok pakket 3 uger før termin (blev løbene pakket om ) Og min egen taske pakkede jeg ikke før mit vand gik på terminsdagen. Havde lagt tøjet i skabet for sig selv, så det lige var til at smide ned tasken. Problemet var jo at jeg brugte det tøj jeg også skulle have med på sygehuset

De første dage jeg var indlagt brugte jeg sygehusets tøj da jeg ikke havde overskud til at gøre noget ud af mig selv. Det var først på 3. dagen jeg fik mit eget på

Anmeld

18. januar 2012

Zeus

Regitze&Anders skriver:

hvornår pakket i pusletasken..?

Jeg har stadig ikke fået det gjordt, der er 12 dage til termin, og burde måske få det gjordt, har vasket tøjet osv.. bare ikke pakket..

Da jeg var 37+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.