Det går AAALT for stærkt - andre der har så store babyer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Mother-love

TrineMine86 skriver:

godt Magnus ikke er den eneste .. frygter bare lidt når han skal ud af liften, han VIL simpelthen kun sove i den lift, men hans hoved og fødder går jo på kanten efterhånden.. havde i problemer med det?

Hehe kan godt huske det. Men vi havde ikke nogen problemer med at få hende ud af liften. Vi gjorde det at vi lagde et tæppe i den ene side af sengen. Så den ikke virkede så stor. Og barnevognen har samme giraf inderside som liften havde så det var en fordel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Mother-love

TrineMine86 skriver:

godt Magnus ikke er den eneste .. frygter bare lidt når han skal ud af liften, han VIL simpelthen kun sove i den lift, men hans hoved og fødder går jo på kanten efterhånden.. havde i problemer med det?

Hehe kan godt huske det. Men vi havde ikke nogen problemer med at få hende ud af liften. Vi gjorde det at vi lagde et tæppe i den ene side af sengen. Så den ikke virkede så stor. Og barnevognen har samme giraf inderside som liften havde så det var en fordel.

Anmeld

17. januar 2012

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

ja sådan tænker jeg også, det er da kun godt at de trives, men man kan godt blive usikker om man overfodre ham nar han nu er på flaske osv, men så længe jeg har en glad og tilfreds dreng, så kører jeg det som vi plejer

Ja, og nu er han jo altså også lang, så i mine ører følges det godt ad Synes heller ikke han ser fed ud når jeg ser dine fotos

Anmeld

17. januar 2012

TrineMine86

michelledam skriver:

okei, ja det kunne vi jo prøve - første skridt om natten er at komme over i vuggen - indtil nu har liften stået i vuggen om natten, men det hjælper selvfølgelig med at tæppe så det ikke virker så stort

heldigvis har vores barnevogn også samme inderfór som liften..

Anmeld

17. januar 2012

Frk.S

TrineMine86 skriver:

det var da også en stor og dejlig pige du har så  nu har piger og drenge jo også to forskellige kurver at følge, men har du fået noget af vide af sundhedsplejersken ang hendes størrelse?
ja det er altid spændende at se hvordan de vokser

mange tak skal du have

Nej, SP siger bare at hun trives og er en stor og flot pige. Hun har ikke udtrykt bekymring over hendes størrelse.

Selv tror jeg på at hun er lige som hun skal være.
Hun ligger over gennemsnittet, men det gælder jo både længde og vægt, så det følges nok meget godt ad. Hun startede også godt ud med 54 cm og næsten 4 kg. Hun har gode kinder og gode lår med elastikker, men er ellers ikke som sådan tyk for hun er jo også lang. Måske hun er heldig at blive høj ligesom faren fremfor en bette skid som mig.

Jeg vil nu også sige at der er flere af børnene i min mødregruppe der ligger omkring det samme som Freja, så det er altsa heller ikke mere unormalt.

Anmeld

17. januar 2012

TrineMine86

Frk.S skriver:

Nej, SP siger bare at hun trives og er en stor og flot pige. Hun har ikke udtrykt bekymring over hendes størrelse.

Selv tror jeg på at hun er lige som hun skal være.
Hun ligger over gennemsnittet, men det gælder jo både længde og vægt, så det følges nok meget godt ad. Hun startede også godt ud med 54 cm og næsten 4 kg. Hun har gode kinder og gode lår med elastikker, men er ellers ikke som sådan tyk for hun er jo også lang. Måske hun er heldig at blive høj ligesom faren fremfor en bette skid som mig.

Jeg vil nu også sige at der er flere af børnene i min mødregruppe der ligger omkring det samme som Freja, så det er altsa heller ikke mere unormalt.

dejligt at høre - 1000 tak

ja hans vægt og længde ligger ogsa begge over gennemsnittet, så det følges ogsa godt ad

Anmeld

17. januar 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Det havde vi! Cebastian har altid været meget stærk i benen. Allerede da han var 2- 3 mdr. sparkede han fra i fodenden af liften så hans hovede lå helt skævt presset op i den anden ende. 14 dage efter måtte vi droppe liften.

Anmeld

27. januar 2012

Nettemor

TrineMine86 skriver:

min lille baby er jo ikke en baby mere

Magnus er idag 3 måneder og 10 dage og vi har haft ham til sundhedsplejerske... hooold nu fast jeg blev overrasket (eller jeg kunne jo godt mærke og se han er blevet lang og tung, han kan jo ikke rigtig være i sin lift mere) Han er så nem en dreng og sover igennem hver eneste nat

han vejer hele 7.3 kg og er 69 cm lang  han ligger jo laangt over gennemsnittet..

Andre der har/ har haft så store babyer i 3 måneders alderen? synes de folk jeg kender rundt omkring, at deres babyer slet ikke er nær så tunge eller lange..

og så lige nogle billeder, de 3 første er fra i fredags, så et billede med stort grin og det sidste er han sammen med sin kusine Sofia, som er født 3 dage før Magnus 

Sådan var Sebastian også.. han sprang faktisk en kurve op da han var omrkring de 3 mdr. men da han begyndte at bevæge sig så røg han hurtigt ned på den samme kurve som han havde haft før (håber det giver mening)

og når vi idag ser billeder af ham fra den alder kan vi godt se at der lige var et par mdr som var de runde mdr

Anmeld

2. februar 2012

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

min lille baby er jo ikke en baby mere

Magnus er idag 3 måneder og 10 dage og vi har haft ham til sundhedsplejerske... hooold nu fast jeg blev overrasket (eller jeg kunne jo godt mærke og se han er blevet lang og tung, han kan jo ikke rigtig være i sin lift mere) Han er så nem en dreng og sover igennem hver eneste nat

han vejer hele 7.3 kg og er 69 cm lang  han ligger jo laangt over gennemsnittet..

Andre der har/ har haft så store babyer i 3 måneders alderen? synes de folk jeg kender rundt omkring, at deres babyer slet ikke er nær så tunge eller lange..

og så lige nogle billeder, de 3 første er fra i fredags, så et billede med stort grin og det sidste er han sammen med sin kusine Sofia, som er født 3 dage før Magnus 

Hold da op. Tristan har samme længde nu, dog noget lettere, og han er 4,5 mdr  Men derfor er Magnus altså på ingen måde mindre lækker. Åh, så skøn han ser ud, Trine

Anmeld

2. februar 2012

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Hold da op. Tristan har samme længde nu, dog noget lettere, og han er 4,5 mdr  Men derfor er Magnus altså på ingen måde mindre lækker. Åh, så skøn han ser ud, Trine

tak søde Mette  ja han er en ordentlig basse, ham Magnus hehe

hvor stor er Tristan ved at være nu?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.