Så blev jeg sygeplejerske !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Livas mor skriver:

Kære piger..

Jeg vil bare dele min glæde med jer. Efter 5 år (1½ års barselspause med Liva) har jeg idag været til oppe og forsvare min bacheloropgave mundtligt og fik et dejligt fantastisk 12-tal.
Jeg er nu sygeplejerske, hvilket er vidunderligt.. JEG GJORDE DET!! Så nu venter 14 dages ferie og så har jeg scoret et sygeplejerskejob pr. 1. februar, livet er nu skønt

Mange knus Rikke

Stort tillykked med det super flotte 12 tal!! og ikke mindste titlen som sygeplejerske.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Isabella_mor

Livas mor skriver:

Kan se du bor tæt på mig.. Kan varmt anbefale Diakonissestiftelsens Sygeplejeskole, som jeg har gået på.

ja den hat jeg hørt godt om det tror jeg også jeg gør..  

Anmeld

18. januar 2012

Livas mor

gobleboble skriver:

tillykke med det - hvad ska du så arb. med nu?

Jeg har helt og aldeles tabt mit hjerte til psykiatrien.. Så har fået tilbudt intet mindre end fire job, og har valgt et akutmodtager lukket afsnit på en psykiatrisk afdeling..

Anmeld

18. januar 2012

Livas mor

Chrisli skriver:

Stort tillykked med det super flotte 12 tal!! og ikke mindste titlen som sygeplejerske.. 

Mange tak

Anmeld

18. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Super flot! Stort tillykke, hvor må det være dejligt!

Anmeld

18. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Livas mor skriver:

Kære piger..

Jeg vil bare dele min glæde med jer. Efter 5 år (1½ års barselspause med Liva) har jeg idag været til oppe og forsvare min bacheloropgave mundtligt og fik et dejligt fantastisk 12-tal.
Jeg er nu sygeplejerske, hvilket er vidunderligt.. JEG GJORDE DET!! Så nu venter 14 dages ferie og så har jeg scoret et sygeplejerskejob pr. 1. februar, livet er nu skønt

Mange knus Rikke