Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Livas mor skriver: Kære piger.. Jeg vil bare dele min glæde med jer. Efter 5 år (1½ års barselspause med Liva) har jeg idag været til oppe og forsvare min bacheloropgave mundtligt og fik et dejligt fantastisk 12-tal.Jeg er nu sygeplejerske, hvilket er vidunderligt.. JEG GJORDE DET!! Så nu venter 14 dages ferie og så har jeg scoret et sygeplejerskejob pr. 1. februar, livet er nu skønt Mange knus Rikke
Kære piger.. Jeg vil bare dele min glæde med jer. Efter 5 år (1½ års barselspause med Liva) har jeg idag været til oppe og forsvare min bacheloropgave mundtligt og fik et dejligt fantastisk 12-tal.Jeg er nu sygeplejerske, hvilket er vidunderligt.. JEG GJORDE DET!! Så nu venter 14 dages ferie og så har jeg scoret et sygeplejerskejob pr. 1. februar, livet er nu skønt Mange knus Rikke
Stort tillykked med det super flotte 12 tal!! og ikke mindste titlen som sygeplejerske..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Livas mor skriver: Kan se du bor tæt på mig.. Kan varmt anbefale Diakonissestiftelsens Sygeplejeskole, som jeg har gået på.
Kan se du bor tæt på mig.. Kan varmt anbefale Diakonissestiftelsens Sygeplejeskole, som jeg har gået på.
ja den hat jeg hørt godt om det tror jeg også jeg gør..
gobleboble skriver: tillykke med det - hvad ska du så arb. med nu?
tillykke med det - hvad ska du så arb. med nu?
Jeg har helt og aldeles tabt mit hjerte til psykiatrien.. Så har fået tilbudt intet mindre end fire job, og har valgt et akutmodtager lukket afsnit på en psykiatrisk afdeling..
Chrisli skriver: Stort tillykked med det super flotte 12 tal!! og ikke mindste titlen som sygeplejerske..
Mange tak
Super flot! Stort tillykke, hvor må det være dejligt!
Ej hvor flot, tillykke med det.
tillykke
Stort tillykke!! Det kunne jo ikke blevet bedre Jeg kan tydelig huske hvor fantastisk det føltes Hvad skrev du i din bachloropgave? Og hvor har du fået arbejde? Nyd din ferie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128