Så blev jeg sygeplejerske !!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Livas mor

BinaMor skriver:

wow, hvor er det flot. en sten må have lettet fra dit hjerte? fedt mand. nu år du vidst et par glade døgn hva

Jeg er meget glad og lettet. Nu har jeg bare haft en dejlig dag med familie og venner og ser frem til 14 dages ferie inden jobstart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Livas mor

numsefisk skriver:

Og forresten tak for sidst

Var Liva træt da vi var gået?

Mange tak for sidst, Vito gjorde indtryk på Liva.. hun snakker stadigvæk om ham "Vito godt kunne lide Libas dukkehus"

mange tak, det er så skønt at være blevet færdig.. Så kan jeg igen få en stille og rolig hverdag uden stress og eksamensnerver.

Anmeld

17. januar 2012

Hollybaby

Kæmpe tillykke 

Anmeld

18. januar 2012

Livas mor

MAJ*MOR skriver:

nej da!! Kæmpe tillykke med det.. det er stort

Jeg regner selv med at ende ud som sygeplejerske en dag når barsel og de 3 1/2 år på skolebænken er overstået Så ringer jeg til dig og hører hvordand et gik til med det 12 tal

Et lille tlip kunne være at du tager samme emne med gennem modul 11, 12 og 13.. For så bliver det SÅ meget nemmere for dig at skrive og uddybe din BA på modul 14..

Anmeld

18. januar 2012

Livas mor

Hollybaby skriver:

Kæmpe tillykke 

Mange tak, og tak for sidst

Anmeld

18. januar 2012

Livas mor

isabellamor skriver:

TILLYKKE... glæder mig til det bliver min tur

Hvornår er du færdig?

Det er en skøn følelse, men også mærkeligt, når man har brugt over 3-4 måender på denne opgave og nu er det bare ovre.. Men glæder mig til at komme ud i det virkelige liv

Anmeld

18. januar 2012

Frk.S

Hvor dejligt.

Stort tillykke med den nye titel og med den flotte afslutning.

Og hvor er det dog skønt at du allerede har job.

Anmeld

18. januar 2012

Isabella_mor

Livas mor skriver:

Hvornår er du færdig?

Det er en skøn følelse, men også mærkeligt, når man har brugt over 3-4 måender på denne opgave og nu er det bare ovre.. Men glæder mig til at komme ud i det virkelige liv

om laaaang tid...

jeg skal først på vuc i et års tid for at tage noget grundhalløj til sygeplejestudiet.. 1 år 4 fag.. og så kommer jeg forhåbentlig ind på studiet i 2013.. 

så om lang tid.

Anmeld

18. januar 2012

gobleboble

tillykke med det - hvad ska du så arb. med nu?

Anmeld

18. januar 2012

Livas mor

isabellamor skriver:

om laaaang tid...

jeg skal først på vuc i et års tid for at tage noget grundhalløj til sygeplejestudiet.. 1 år 4 fag.. og så kommer jeg forhåbentlig ind på studiet i 2013.. 

så om lang tid.

Kan se du bor tæt på mig.. Kan varmt anbefale Diakonissestiftelsens Sygeplejeskole, som jeg har gået på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.