Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Susan1978 skriver:

Jannik vil ikke flyve endnu mens Emil er så lille, så sydpå kommer vi desværre ikke endnu.

men jeg vandt jo et gavekort på 5000 sidste år og jeg vil prøve at se om vi kan finde et fedt sommerhus i fx nordjylland også tage afsted i slutningen af Maj eller starten af August.

Vi rigtig gerne til det der skallerup klit, men er ikke sikker på at det findes hos Dansk fri ferie som gavekortet er til.

En ting er hvert fald helt sikkert, vi skal ikke på storby ferie igen med så små børn..

Susan

WEEY Hvis du har gavekort til Dansk Fri ferie, så skal I da bruge det i Weissenhauser Strand, der hvor vi var

Det er bare mega fedt

Forstår godt at I ikke vil på storbyferie, men at flyve med et lille barn, det er der jo rigtig mange der gør?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Susan1978

Zafir skriver:

WEEY Hvis du har gavekort til Dansk Fri ferie, så skal I da bruge det i Weissenhauser Strand, der hvor vi var

Det er bare mega fedt

Forstår godt at I ikke vil på storbyferie, men at flyve med et lille barn, det er der jo rigtig mange der gør?

Ja det er rigtigt at Weissenhauser Strand er med og den ligger også på listen.

Jannik vil ikke flyve med så små børn som Emil simpelthen fordi han ikke magter det. Han magter ikke hvis han skal skrige hele vejen eller være en pain for andre passagere.

Jannik kørte sidste år til Østrig i en bus med rigtig mange børn og de sidder jo ikke ligefrem stille.. de bliver stoppet med alt muligt sukker også skal det brændes af på en måde. og det var ben i ryggen arme i hovedet osv osv.. det magter han ikke at skal være forældre til.. og det forstår jeg måske godt.

så vi ser Danmark mens de er små også tager vi udlandet/flyrejser senere.

Jeg kommer selv fra en familie der ikke har rejst ret meget og jeg har så heller ikke set ret meget af DK.. skagen, bornholm osv der har jeg aldrig været. ... så det er en ting jeg vil gøre bedre med mine egne børn.

Susan

Anmeld

11. marts 2009

tumle81

Vi var jo i Skallerup klit sidste efterår og det var super dejligt. Man skal ikke sammenligne det med Lalandia for det er noget mindre, men jeg synes det var dejligt og helt perfekt til børnene. Det er faktisk der jeg skal hen i juni måned med mine forældre :-)

Sidste år var vi i Italien på kør selv ferie, og det gør jeg gerne igen. Det var en lang tur med ungerne, men de klarede det bare så fint. Vi havde dvd kørende til Victoria og Valdemar var så lille at han sov en del og ellers kunne mand sidde og lege med ham...

Knus Kathrina

Anmeld

11. marts 2009

Strack

Her kan vi desværre kun prale af en påsketur i campingvogn sidste år, ellers har der været 0 ferie i 9 år dog et par enkelte spejderlejre

i år bliver det måske til en campingtur i DK men nu må vi se...

Anmeld

11. marts 2009

karina1980

vi ved ikke rigtig hvad det bliver til endnu, PT har svigermor, børnene og jeg booket en weekend i rebild bakker, hvor vi bare skal ud og se den skønne natur men vi skal jo have lavet stue, indgang/gang, pudset hele huset op udvendigt og have malet alle vinduer,

men har lovet børnene at vi skal i legoland og tivoli i år, så tror ikke vi kommer på ferie i år

hvilket heller ikke gør så meget da økonomien nok heller ikke rækker til ret meget mere nu hvor jeg kommer på elevløn og brian er på fagforening,

Anmeld

11. marts 2009

Muslingen

Vores sommerferie er planlagt og bestilt. Vi skal 5 dage til Thisted og besøge min mor og derfra kører vi så til Ålborg og flyver til Færøerne, hvor vi skal være 1 uge og besøge Amalies bedste veninde fra børnehaven, som flyttede derop i august sidste år. Så flyver vi tilbage til Ålborg og tager en enkelt overnatning inden vi kører hjem. Det eneste vi manler er overnatningen i Ålborg. Nogen der kender et godt og ikke for dyrt sted?
Flybilletterne koster 5700 for os alle 4 og vi låner et hus deroppe til 1900 for en uge. Så det er også pænt billigt.
Kh Fie

ps. Helle hvad med Egypten? Det kan altså også gøres rimelig billigt.

Anmeld

11. marts 2009

Fines mor

Muslingen skriver:

Vores sommerferie er planlagt og bestilt. Vi skal 5 dage til Thisted og besøge min mor og derfra kører vi så til Ålborg og flyver til Færøerne, hvor vi skal være 1 uge og besøge Amalies bedste veninde fra børnehaven, som flyttede derop i august sidste år. Så flyver vi tilbage til Ålborg og tager en enkelt overnatning inden vi kører hjem. Det eneste vi manler er overnatningen i Ålborg. Nogen der kender et godt og ikke for dyrt sted?
Flybilletterne koster 5700 for os alle 4 og vi låner et hus deroppe til 1900 for en uge. Så det er også pænt billigt.
Kh Fie

ps. Helle hvad med Egypten? Det kan altså også gøres rimelig billigt.

Hej Fie..
Jo det lyder også lækkert, men jeg så hos Falk at det først var fra okt. at der var rejser dertil.

Anmeld

11. marts 2009

Tina2

Ihh Susan, synes bestemt I skal feriere i Nordjylland :-) :-) :-)

Vi har ikke rigtig nogle planer endnu, kommer lidt an på husbyggeriet... Men har snakket om en tur sydpå sidst på sommeren måske, men nu må vi se:-)

Anmeld

12. marts 2009

SHJuP

Her i huset har vi netop bestilt ferielejlighed på Fanø!
-Så vi satser på godt vejr i uge 29...

Faktisk sad vi en aften og kiggede sommerhuse og ferielejligheder, og da vi var "færdige" stod valget mellem en ferielejlighed på Fanø, eller et sommerhus nær Løkken. Vi blev enige om lige at sove på det, og så næste dag tale om hvad vi hver især synes kunne være bedst...
Næste dag var vi enige om Fanø, og da vi så skulle ind og booke var det lejet ud!!! (VI ville ha været afsted i uge 30). Men der var INTET ledigt på Fanø, hverken huse el. lejligheder i den uge (til et ok prisniveau... Vil altså ikke betale det samme for Fanø, som en tur til f.eks. Rhodos)

Men vi blev enige om at rejse i uge 29 i stedet...

Knus fra Stine, der glæder sig til en tur til Fanø med familien...

Anmeld

12. marts 2009

Susan1978

Tina2 skriver:

Ihh Susan, synes bestemt I skal feriere i Nordjylland :-) :-) :-)

Vi har ikke rigtig nogle planer endnu, kommer lidt an på husbyggeriet... Men har snakket om en tur sydpå sidst på sommeren måske, men nu må vi se:-)

Ja ik..

Det var jo også med tanke om at besøge jer, hvis det passede ind også er jeg vel snart nødt til at se Skagen..

Susan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.