Sommerferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.434 visninger
20 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

Tina72

Er nogle af jer begyndt at planlægge sommerferie? jeg surfer som en gal for at finde noget spændende - og overkommeligt (prismæssigt).

Det jeg pt har fundet mest tiltalende er Spanien, hvor man bestiller fly og lejlighed seperat, det kan gøre for 12-15000 for 14 dage 4 personer- er det ikke meget fair?

Tina- som mangler ferie-in-put

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

tumle81

Ih hvor lyder det bare dejligt med en tur til Spanien :-) Og helt rimelig prismæssigt!

Vi skal en uge i sommerhus i Jylland med mormor og bedstefar, og så muligvis til Færøerne. Nu er jeg jo gravid og det kommer til at forstyrre vores planer om at flyve til Færøerne i slutningen af august...

Knus Kathrina

Anmeld

11. marts 2009

Susan1978

Jannik vil ikke flyve endnu mens Emil er så lille, så sydpå kommer vi desværre ikke endnu.

men jeg vandt jo et gavekort på 5000 sidste år og jeg vil prøve at se om vi kan finde et fedt sommerhus i fx nordjylland også tage afsted i slutningen af Maj eller starten af August.

Vi rigtig gerne til det der skallerup klit, men er ikke sikker på at det findes hos Dansk fri ferie som gavekortet er til.

En ting er hvert fald helt sikkert, vi skal ikke på storby ferie igen med så små børn..

Susan

Anmeld

11. marts 2009

Fines mor

Jeg kigger og kigger...og kan ikke rigtig blive klog på hvad vi skal :-(

Jeg har kiggede på Tyrkiet endnu engang, selvom jeg rigtig gerne vil andre steder, men det er bare så dyrt

Jeg søgte på noget kørsel ferie forleden aften, der kunne man få all inkl. for 4 personer til ca. 10.000 kr. for små 10 dage. Ud over det skal man jo så lægge kørsel. Men det var i Frankrig eller Italien.

Dog venter vi lidt for de rasler med sablerne i Johnnys firma, de skal af med 40 mand og man aner jo ikke om man bliver ramt.

Jeg er så træt af den krise.

Anmeld

11. marts 2009

Tina72

Er Tyrkiet ikke meget varmt i sommerferien ?

Mht Frankrig og Italien- gad jeg også godt men tror valget falder på Spanien da det er noget billigere at leve der ?
Har også overvejet Bulgarien, men har ikke kunne finde billige flyrejser.

Vi har jo så mange gange snakket om Bornholm, da vi aldrig har været der, men det ender altid med at vi tager sydpå for det er bare billigere.

Mht til kør-selv så kan jeg anbefale Holland . Duinrell - der var vi for nogle år siden, vi gav 7000 kr for et mobilhome i højsæson, hvor vi boede 4 voksne og 2 børn, der var så gratis adgang til en forlystelspark, og 4 timers gratis vandland (kanon vandland) hver dag. Det var en succes, at ungerne kunne prøve samme karrusel eller rutchebane gang på gang uden man skulle blive ved med at tage pengepungen op af lommen. Vi boede 100 meter fra parkens indgang. Vi har også snakket om det igen, men men har ikke rigtig lyst til at køre så langt (ok det tog kun 8 timer fra fyn).

nå må hellere få gjort mig klar til arbejde :-)

surfer lidt videre i eftermiddag :-)

lige link- hvis nogle skulle være interesseret:

http://www.cofman.com/europa/

http://www.alicanteholidayvillas.com

er faktisk rimeligt overkommeligt prismæssigt.

Anmeld

11. marts 2009

Fines mor

Tina72 skriver:

Er Tyrkiet ikke meget varmt i sommerferien ?

Mht Frankrig og Italien- gad jeg også godt men tror valget falder på Spanien da det er noget billigere at leve der ?
Har også overvejet Bulgarien, men har ikke kunne finde billige flyrejser.

Vi har jo så mange gange snakket om Bornholm, da vi aldrig har været der, men det ender altid med at vi tager sydpå for det er bare billigere.

Mht til kør-selv så kan jeg anbefale Holland . Duinrell - der var vi for nogle år siden, vi gav 7000 kr for et mobilhome i højsæson, hvor vi boede 4 voksne og 2 børn, der var så gratis adgang til en forlystelspark, og 4 timers gratis vandland (kanon vandland) hver dag. Det var en succes, at ungerne kunne prøve samme karrusel eller rutchebane gang på gang uden man skulle blive ved med at tage pengepungen op af lommen. Vi boede 100 meter fra parkens indgang. Vi har også snakket om det igen, men men har ikke rigtig lyst til at køre så langt (ok det tog kun 8 timer fra fyn).

nå må hellere få gjort mig klar til arbejde :-)

surfer lidt videre i eftermiddag :-)

lige link- hvis nogle skulle være interesseret:

http://www.cofman.com/europa/

http://www.alicanteholidayvillas.com

er faktisk rimeligt overkommeligt prismæssigt.

Hej Tina

Jo men det i Italien og Frankrig var all inkl. så man skal ikke ud og købe mad og drikke de dage man er der. Så det er faktisk billigt nok.

Vi rejser altid i slutningen af august, eller i starten af sep. 2 uger.

Men nu må vi se...

Anmeld

11. marts 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Vi tager til Italien på camping capasquali som for 3 år siden.
Der er bare super lækkert og smadder godt for ungerne.

Anmeld

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Vi skal til Cypern i Maj med svigeren

I juni skal vi til Norge, på en udviddet tur i år WEEEEEEEE

Og ellers så har vi 4 andre markeder rundt omkring i dk

Håber fx at NOGEN kommer og besøger os når vi er i lejre forsøgscenter i uge 29

Anmeld

11. marts 2009

HelleBelle

Vi tager til Sverige igen
Det var en stor succes sidste år!!!
Vi skal i "High Chapperel", i "Liseberg" og på eksperimentarium i Goteborg, så skal vi se nogle sluser og noget og jeg skal shoppe lidt håber jeg!!!!

Hvis vi har råd bliver der måske til en tur sydpå til efteråret eller i det nye år??
Helle.

Anmeld

11. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
FORRESTEN

Vi skal til Kristianssand på vej op af mod Haugesund

Så vi skal i Dyreparken og sige hej til Kaptajn Sabeltand Idun er ellevild.

Dyreparken, skulle være en blanding af zoo og Fårup Sommerland, så vi glæder os. Vi har 2 overnatninger i en campinghytte, før vi skal nordpå

Årrrrh det bliver skønt!!! Jeg glæder mig SÅ meget, har lige her i forgårs siddet og planlagt rute og det...

- Og selvfølgelig også til cypern!! - Men det er jo 'kun' afslapning... SOM OGSÅ BARE BLIVER FOR FEEEEEEEEEEDT... Har ikke været i de varme lande, i 7 år... Eller er det blevet 8 :O Såååeeee... Det er vildt tiltrængt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.