Ej det er kedeligt i Aalborg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

livhemdrup

AalborgPigen skriver:

Hvor bor du henne ?

Hvorfor keder du dg ?

jeg bor i løgstør 30 min kørsel til ålborg. Jeg går hjemme grundet man er ved at udrede om jeg har fibromyalgi så har tit ondt. og kæresten kører lastbil og er kun hjemme i weekenderne. Og ja så er jeg lige flyttet til så kender ingen her endnu altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Ja, så kan man også få brugt nogle penge når man nu en dag skal trisse rundt inde i Aalborg by

Ja for pokker Jeg plejer at gå ned og drikke kaffe med veninder. Det bliver bare tit dyrt .. 

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

livhemdrup skriver:

jeg bor i løgstør 30 min kørsel til ålborg. Jeg går hjemme grundet man er ved at udrede om jeg har fibromyalgi så har tit ondt. og kæresten kører lastbil og er kun hjemme i weekenderne. Og ja så er jeg lige flyttet til så kender ingen her endnu altså

Nååeh  

Okay håber da snart du får af vide om det er det du fejler.. Sikken kedeligt at du er alene hjemme  

Har du børn ? Hvor er i flyttet fra ? 

Anmeld

17. januar 2012

livhemdrup

AalborgPigen skriver:

Nååeh  

Okay håber da snart du får af vide om det er det du fejler.. Sikken kedeligt at du er alene hjemme  

Har du børn ? Hvor er i flyttet fra ? 

jeg har 3 piger kæresten har to drenge. Flyttet fra københavn og hertil så vennerne bor lidt langt væk. Det ok han ikke er hjemme men utrolig hårdt at undværre ham må jeg indrømme

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

livhemdrup skriver:

jeg har 3 piger kæresten har to drenge. Flyttet fra københavn og hertil så vennerne bor lidt langt væk. Det ok han ikke er hjemme men utrolig hårdt at undværre ham må jeg indrømme

Så du passer 5 børn til daglig ? Hold da op, det lyder da hårdt.. 

Har du bil? 

Anmeld

17. januar 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Ja for pokker Jeg plejer at gå ned og drikke kaffe med veninder. Det bliver bare tit dyrt .. 

ja når man lægger det hele sammen, så bliver det i sidste ende mange penge

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

ja når man lægger det hele sammen, så bliver det i sidste ende mange penge

Ja har du ret i Hva bruger du ellers din dag på?

Anmeld

17. januar 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Ja har du ret i Hva bruger du ellers din dag på?

Jamen ikke så meget udover at passe vores lille Alberte - jeg bor i udkanten af nr.sundby og har ikke kørekort, så sidder ret "fast" herude. Til tider ret træls, men må hellere få taget det kørekort i år, så jeg/ vi kan komme lidt rundt - også når kæresten ikke er hjemme

Hvad med dig?

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Jamen ikke så meget udover at passe vores lille Alberte - jeg bor i udkanten af nr.sundby og har ikke kørekort, så sidder ret "fast" herude. Til tider ret træls, men må hellere få taget det kørekort i år, så jeg/ vi kan komme lidt rundt - også når kæresten ikke er hjemme

Hvad med dig?

Hvor i nr.sundby bor du ?  

Jamen lige nu er jeg bare doven Jeg rydder op, gør rent og ser ALT for meget tv... Og søger elevpladser.. KEDER MIG

Anmeld

17. januar 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Hvor i nr.sundby bor du ?  

Jamen lige nu er jeg bare doven Jeg rydder op, gør rent og ser ALT for meget tv... Og søger elevpladser.. KEDER MIG

Jeg bor næsten så langt ude du kan komme i Nr.sundby (pb for nærmere info &nbsp. Man kan rydde meget op og se meget tv for at få tiden til at gå - så du må jo have et skinnende rent hjem hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.