Ej det er kedeligt i Aalborg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.519 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Muffin_girl

Jeg har nu været arbejdsløs i 4 dage, 4 DAGE !!! Og keder mig allerede.. Jeg har ikke særlig mange penge, så kan ikke shoppe kedsomheden væk..

Nogen fra Aalborg & omegn der keder sig ligesom mig ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Fenja09

Ved ikke om jeg ligefrem keder mig, men er på barsel, så dagene kan da godt være lidt lange  Er nu egentlig også sjældent at jeg trisser rundt inde i Aalborg, kunne være man skulle gøre det noget oftere

/Fenja

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Ved ikke om jeg ligefrem keder mig, men er på barsel, så dagene kan da godt være lidt lange  Er nu egentlig også sjældent at jeg trisser rundt inde i Aalborg, kunne være man skulle gøre det noget oftere

/Fenja

Kunne være vi skulle trisse sammen ?  

Ej jeg kan godt forstå du syntes dagene kan være lidt lange.. Jeg er bare ikke god til at gå hjemme.. Og har søgt  elevpladser.. Så bliver lidt frusteret.. men altså vasketøj har vi ingen af  

Anmeld

17. januar 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Kunne være vi skulle trisse sammen ?  

Ej jeg kan godt forstå du syntes dagene kan være lidt lange.. Jeg er bare ikke god til at gå hjemme.. Og har søgt  elevpladser.. Så bliver lidt frusteret.. men altså vasketøj har vi ingen af  

Jeg har gået hjemme i et stykke tid, også før barsel, så er næsten "vant" til det, altså til at få tiden til at gå herhjemme

Hvad har du søgt af elevplads? Håber da snart du får noget at lave, hvis du ikke bryder dig om at gå hjemme

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Jeg har gået hjemme i et stykke tid, også før barsel, så er næsten "vant" til det, altså til at få tiden til at gå herhjemme

Hvad har du søgt af elevplads? Håber da snart du får noget at lave, hvis du ikke bryder dig om at gå hjemme

Jeg søger i butik Har søgt  overalt syntes jeg.. Det er til at få spat af 

Anmeld

17. januar 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Jeg søger i butik Har søgt  overalt syntes jeg.. Det er til at få spat af 

Synes alle søger og søger, det er snart lige meget hvad man er uddannet eller hvad man gerne vil uddannes til, så mangler der plads/job. Det er surt - vi må håbe det snart vender, så der kan komme gang i det hele igen

Anmeld

17. januar 2012

livhemdrup

AalborgPigen skriver:

Jeg har nu været arbejdsløs i 4 dage, 4 DAGE !!! Og keder mig allerede.. Jeg har ikke særlig mange penge, så kan ikke shoppe kedsomheden væk..

Nogen fra Aalborg & omegn der keder sig ligesom mig ? 

Ja mig. Bor dog lidt udenfor ålborg men alligevel ikke så langt fra.

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

livhemdrup skriver:

Ja mig. Bor dog lidt udenfor ålborg men alligevel ikke så langt fra.

Hvor bor du henne ?

Hvorfor keder du dg ?

Anmeld

17. januar 2012

Muffin_girl

Fenja09 skriver:

Synes alle søger og søger, det er snart lige meget hvad man er uddannet eller hvad man gerne vil uddannes til, så mangler der plads/job. Det er surt - vi må håbe det snart vender, så der kan komme gang i det hele igen

Ja har du ret i Jeg håber at job bølgen snart vender

Anmeld

17. januar 2012

Fenja09

AalborgPigen skriver:

Ja har du ret i Jeg håber at job bølgen snart vender

Ja, så kan man også få brugt nogle penge når man nu en dag skal trisse rundt inde i Aalborg by

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.