2 år og rutine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.944 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Sillebob

Hej alle medmødre.

Jeg vil høre om der er nogle som kunne tænke sig at dele følgende med mig:

Hvad tid kommer jeres 2årig i seng om aftenen ? Hvordan gør I ? Og hvor længe tager det før h*n sover ?

Herhjemme bestræber vi os på at bettekålen sover kl 19.30 ( bliver puttet kl 18.45 med historie og een godnatsang.

Meeeeen vi skal blive hos ham til han sover og ofte tager det 30min-1 time før han sover....også selvom han har droppet middagsluren

1000 tak for svar på forhånd

Kram fra Sille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

GUSO

Hej.. Sofie på snart 22 mdr bliver puttet kl 19:30 hun får hverken historie eller sang, bliver blot lagt ned i sengen, puttet godt med kys og kram, får sin bamse og starter hendes doo doo, siger elsker dig, sov godt, mor er inde ved siden af, så går jeg og hun ligger sig Til at sove med det samme.. Sådan foregår det langt de fleste aftener selvfølgelig kan der være dage hvor hun græder lidt så putter jeg hende igen ;0)..

Anmeld

17. januar 2012

Nessie

Daniel bliver puttet kl. 20.
Bliver bare lagt i seng med kys og kram og får en bog eller fem at læse i.
Har prøvet at synge eller læse for ham, men det gider han ikke

Det tager som regel en halv times tid før han falder i søvn

Anmeld

17. januar 2012

Sillebob

GUSO skriver:

Hej.. Sofie på snart 22 mdr bliver puttet kl 19:30 hun får hverken historie eller sang, bliver blot lagt ned i sengen, puttet godt med kys og kram, får sin bamse og starter hendes doo doo, siger elsker dig, sov godt, mor er inde ved siden af, så går jeg og hun ligger sig Til at sove med det samme.. Sådan foregår det langt de fleste aftener selvfølgelig kan der være dage hvor hun græder lidt så putter jeg hende igen ;0)..

Ihhhh hvor lyder hun bare til at være en rigtig champion  Dejligt at høre at hun er så godt til at blive puttet

1000 tak for svar

Anmeld

17. januar 2012

Sillebob

Nessie skriver:

Daniel bliver puttet kl. 20.
Bliver bare lagt i seng med kys og kram og får en bog eller fem at læse i.
Har prøvet at synge eller læse for ham, men det gider han ikke

Det tager som regel en halv times tid før han falder i søvn

Ej hvor skønt Jeg synes at det er fantastisk at du kan få ham til at blive i sengen og læse sine bøger selv.

Mange tak for svar

Anmeld

17. januar 2012

Bryndis

Min dreng er godt nok 3 år nu men vi har altid bare lagt ham i seng og sagt godnat, sov godt, elsker dig og vi ses i morgen. Og så har han lagt sig til at sove og gør det hver gang Det samme med den mindste som er 1 år dog uden nogen form for snak. Det er bare ind i seng og så putter han sig

Anmeld

17. januar 2012

B&J

Vores dreng kommer i sen kl 19 - 19.15

og vi går ind med ham kysser ham sætter os lidt med ham i en stol snakker stille med ham om hvordan dagen har været hvor til han bare stort set svare ja hihihihi og der efter putter vi ham også går der 5-30minutter hvor han hygger også sover han.. vi har prøvet med bøger osv men det gider han ikke inu..

Anmeld

17. januar 2012

Bryndis

Bryndis skriver:

Min dreng er godt nok 3 år nu men vi har altid bare lagt ham i seng og sagt godnat, sov godt, elsker dig og vi ses i morgen. Og så har han lagt sig til at sove og gør det hver gang Det samme med den mindste som er 1 år dog uden nogen form for snak. Det er bare ind i seng og så putter han sig

Og den store kommer i seng kl 19.30 ca.

Anmeld

17. januar 2012

Laulund87

Min datter bliver lagt kl 19 i hverdagene. (I weekender kan den godt blive 20)

Hun bliver lagt efter en sang eller lidt tegnefilm. Hun er rigtig nem og lægger sig bare til at sove efter 10 min ca.

Det er kun ved sygdom, eller enkelte gange hun bare skal være på tværs, at det tager lidt tid og måske lidt vand.

Hun sover ca 12 timer om natten og ca 1,5 time til middag.

Anmeld

17. januar 2012

Nessie

Sillebob skriver:

Ej hvor skønt Jeg synes at det er fantastisk at du kan få ham til at blive i sengen og læse sine bøger selv.

Mange tak for svar

Han har endnu ikke luret hvordan man kravler ud af tremmesengen
Og så tror jeg han ligger og hygger sig, og slapper af efter en lang dag.
Men det er bestemt heller ikke altid det går så nemt, men det er faktisk kun hvis han er blevet overtræt at det kan være svært at få ham til at indse at han trænger til at sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.