Ting til baby! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2012

Koen.

Joyce skriver:

skrwskrwvskrwveskreveeerdde

Jeg havde slet ikke regnet med at købe så meget i de størrelser fordi ALLE siger, de vokser så hurtig, det skal man ikke købe særlig meget af.. hmm.. Selvfølgelig hvis de gylper, skal de have lidt mere ..

Som skrevet er det jo en smagssag, vi erfarede bare med den første at skulle ud og købe mere fordi vi ikke havde nok

Lærke var 3050g og 51 cm og brugte str 50 de første 6 uger og når hun så gylpede meget så var det ikke nok med få stykke tøj i den str

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2012

EKBJ

tanja. skriver:

Haha vi havde altid en stofble over skulderen, men det kommer jo ud af den blå luft og lander aldrig der man tror jeg sad med hende i skødet en gang og havde så god kontakt, vupti så gylpede hun mig direkte i HOVEDET viste ikke on jeg sku grine, græde eller kaste op! Og farmand var færdig af grin

Føj da hehe  

Anmeld

21. januar 2012

Koen.

EKBJ skriver:

::

Føj da hehe  

Jeps

Anmeld

23. januar 2012

MariaJ

EKBJ skriver:

Er både bæresele og slynge nødvendigt?

Nej, det synes jeg ikke. Jeg kom bare på begge dele, da jeg begyndte at remse noget af vores babygrej op.

Vi startede med at købe en slynge, men vores datter brød sig aldrig om at være i den, så den er næste ikke blevet brugt. Senere købte vi en bæresele, og den har vi brugt rigtig meget. Jeg har indtryk af at det varierer enormt, hvordan børn kan lide at blive båret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.