Ting til baby! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.111 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

EKBJ

Hej piger 

Er i så småt ved at have styr på de fleste ting til bebse? Jeg føler endelig at jeg har styr på det meste! Fik købt barnevogn i weekenden den står nu ved min mor til vi skal bruge den!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

JH12

Hejsa

Jeg synes efterhånden også jeg har styr på tingene..

Det eneste jeg mangler er barnevogn samt alt tilbehør dertil, men ellers har jeg alt andet ..
Men vi venter til efter 1. feb. med at bestille barnevogn, da vi gerne vil have den nye kollektion af Oddervognen

Så er spørgsmålet bare hvornår man skal gøre det hele klaret, altså stille det op, vaske tingene, og gøre det sidste klar til baby kommer

Anmeld

17. januar 2012

EKBJ

Joyce skriver:

Hejsa

Jeg synes efterhånden også jeg har styr på tingene..

Det eneste jeg mangler er barnevogn samt alt tilbehør dertil, men ellers har jeg alt andet ..
Men vi venter til efter 1. feb. med at bestille barnevogn, da vi gerne vil have den nye kollektion af Oddervognen

Så er spørgsmålet bare hvornår man skal gøre det hele klaret, altså stille det op, vaske tingene, og gøre det sidste klar til baby kommer

Jeg mangler stadig en masse ting, men har i hvert fald styr på over halvdelen!.. det føles bare dejligt.. 

Anmeld

18. januar 2012

grøn · ært

Pyha, jeg tror faktisk vi er ved at have det hele.. Vi mangler et badekar og nok noget mere tøj til når den er helt ny :-) Ellers er det bare "småting" som fx en barnevognsrangle :-)

Jeg har vasket alt det tøj vi har og det er lagt klar i kommoden - iih, det er så fint :-D Vi er jo også ved at stille op og gøre klar i børneværelset. :-) Men Joyce, du skal jo gå igang lige præcis når du føler for det :-)

Anmeld

18. januar 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

Pyha, jeg tror faktisk vi er ved at have det hele.. Vi mangler et badekar og nok noget mere tøj til når den er helt ny :-) Ellers er det bare "småting" som fx en barnevognsrangle :-)

Jeg har vasket alt det tøj vi har og det er lagt klar i kommoden - iih, det er så fint :-D Vi er jo også ved at stille op og gøre klar i børneværelset. :-) Men Joyce, du skal jo gå igang lige præcis når du føler for det :-)

Hvor meget tøj har du/i købt? og hvor meget i de små størrelser. 

Anmeld

18. januar 2012

grøn · ært

EKBJ skriver:

Hvor meget tøj har du/i købt? og hvor meget i de små størrelser. 

Hmm, som skrevet mangler vi tøj til når den er helt ny.. Der har vi ikke så meget, men jeg har overhovedet ikke styr på hvor meget vi egentlig har af alt det andet. Jeg har simpelthen bare købt det jeg "ikke kunne leve uden" ;-) Og så har vi fået en masse af mine forældre - både som de har købt og som vi har 'arvet'. Altså, tøj som min søster og jeg havde som små.

Jeg er ikke hjemme de næste 10 dage, men når jeg kommer hjem, skal jeg da gerne lige kigge i kommoden, hvad der er og melde tilbage :-) ...Det skal jeg under alle omstændigheder, så jeg kan finde ud af, hvad det er vi mangler :-)

Anmeld

19. januar 2012

EKBJ

grøn · ært skriver:

Hmm, som skrevet mangler vi tøj til når den er helt ny.. Der har vi ikke så meget, men jeg har overhovedet ikke styr på hvor meget vi egentlig har af alt det andet. Jeg har simpelthen bare købt det jeg "ikke kunne leve uden" ;-) Og så har vi fået en masse af mine forældre - både som de har købt og som vi har 'arvet'. Altså, tøj som min søster og jeg havde som små.

Jeg er ikke hjemme de næste 10 dage, men når jeg kommer hjem, skal jeg da gerne lige kigge i kommoden, hvad der er og melde tilbage :-) ...Det skal jeg under alle omstændigheder, så jeg kan finde ud af, hvad det er vi mangler :-)

Jeg er meget i tvivl om hvor meget jeg skal bruge i de små størrelser, 50/56 jeg har en helt kasse i str. 62 og det håber jeg er nok  

Anmeld

19. januar 2012

Koen.

Styr og styr, sådan da alt tøj i 50+56 er der styr på og har os noget i 62

Tvillinge vognen er i hus, seng, lift, puslehalløj har vi jo da den store kun er 21 mdr nu

Så jo har som sådan styr på det

Anmeld

19. januar 2012

JH12

Nogen der ved noget om hvor meget tøj man skal have i størrelse 50, 56, 62 ? ..

Bare sådan ca.. for jeg er total på bar bund

Anmeld

19. januar 2012

Koen.

Joyce skriver:

Nogen der ved noget om hvor meget tøj man skal have i størrelse 50, 56, 62 ? ..

Bare sådan ca.. for jeg er total på bar bund

Med Lærke havde vi som alle andre fået af vide at vi næsten ikke skulle købe 50 og kun lidt 56 men måtte som mange andre herinde erfare at vi kom til at mangle str 50

Hun var 3050g og 51 cm, men passede str 50 de første 6 uger, så først der kom hun i 56

Så denne gang har vi rigeligt med 50 og 56 og lidt 62

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.