Det er så stort - til dem der har fulgt med omkring Asta....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.082 visninger
15 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Valle81

Det er så sindsygt stort, så vildt ikke til at forstå og jeg kunne blive ved:0)

Der er nyt omkring situationen omkring Astas far:0)

Fredag den 27/01-2012 kl 1600 kommer han her for at mødes med mig. Så skal der snakkes og aftales det videre forløb:0)

Jeg glæder mig så meget og er så spændt på hans og Asta's vegne:0) Det bliver godt - det kan jeg mærke:0)

Her er lige link til tidligere, hvis nople vil læse:0)

https://www.baby.dk/debat/152323pi1/boern-6-aar/ver dens-bedste-julegave-en-meget-positiv-update-paa-a sta.aspx

Knus
En meget glad mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

bullerbassen

Dejligt håber I finder en god løsning

Så Asta kan se sin far

Anmeld

17. januar 2012

Valle81

bullerbassen skriver:

Dejligt håber I finder en god løsning

Så Asta kan se sin far

Ja det er så dejligt:0)

Skræmmende dejligt og tæt på og til at tage og føle på ligepludselig:0)

Det er hendes største ønske,og det er som om hun kan mærke det - ubevidst - for hun taler så meget om ham i tiden og har store tude ture over at hun savner ham, ikke forstår at hun aldrig har set ham osv.

Men i mit hjerte har jeg roen, da jeg ved at mødet mellem hende og hendes far er lige om hjørnet:0)

Anmeld

17. januar 2012

bullerbassen

Valle81 skriver:

Ja det er så dejligt:0)

Skræmmende dejligt og tæt på og til at tage og føle på ligepludselig:0)

Det er hendes største ønske,og det er som om hun kan mærke det - ubevidst - for hun taler så meget om ham i tiden og har store tude ture over at hun savner ham, ikke forstår at hun aldrig har set ham osv.

Men i mit hjerte har jeg roen, da jeg ved at mødet mellem hende og hendes far er lige om hjørnet:0)

åh får helt kuldegysninger....

Håber hun får sit ønske opfyld , og får et bånd til sin far.

Har ikke læst jeres historie , har hun aldrig haft kontakt ???

For det er da kæmpe stort

Anmeld

17. januar 2012

Valle81

bullerbassen skriver:

åh får helt kuldegysninger....

Håber hun får sit ønske opfyld , og får et bånd til sin far.

Har ikke læst jeres historie , har hun aldrig haft kontakt ???

For det er da kæmpe stort

Nej hun har aldrig haft kontakt eller mødt ham.

Han var en gammel flirt, som pludselig kontaktede mig efter mange år uden kontakt. Vi mødtes så en gang i en seng og fandt 10 uger efter ud af jeg var gravid.

Meget mod hans ønske, valgte jeg at beholde barnet og han valgte ikke at have nogen form for kontakt.

Her 8 år senere uden nogen kontakt os i mellem,følte jeg at jeg måtte kontakte ham, så han vidste at døren her altid er åben, hvis han ønsker at være del i hendes liv. Og efter 3/4 år er det hele nu en realitet:0)

Anmeld

17. januar 2012

Carl-Emil's mor

Valle81 skriver:

Det er så sindsygt stort, så vildt ikke til at forstå og jeg kunne blive ved:0)

Der er nyt omkring situationen omkring Astas far:0)

Fredag den 27/01-2012 kl 1600 kommer han her for at mødes med mig. Så skal der snakkes og aftales det videre forløb:0)

Jeg glæder mig så meget og er så spændt på hans og Asta's vegne:0) Det bliver godt - det kan jeg mærke:0)

Her er lige link til tidligere, hvis nople vil læse:0)

https://www.baby.dk/debat/152323pi1/boern-6-aar/ver dens-bedste-julegave-en-meget-positiv-update-paa-a sta.aspx

Knus
En meget glad mor

Hvor er det dejligt at læse det går så godt og hvor er jeg glad for at du viser den respekt ikke at omtale ham med navn så han forbliver anonym samtidig med St han er "offentlig" det synes jeg viser meget omDig som person i alt det der skal ske og det synes jeg er fantastisk modsat hvad jeg har oplevet på andre hjemmesider så masser af tanker knus og respekt herfra

Anmeld

17. januar 2012

Vidunderligeunger

hvor er det dejligt!! det er virkelig flot af dig, at du sådan kan rumme ham, og give ham muligheden efter alle de år, til at se Asta... Mener, nogen ville nok ha sagt "du havde chancen dengang"...

virkelig dejligt med det møde glæder mig til opdatering!

Anmeld

17. januar 2012

Valle81

Höör skriver:

Hvor er det dejligt at læse det går så godt og hvor er jeg glad for at du viser den respekt ikke at omtale ham med navn så han forbliver anonym samtidig med St han er "offentlig" det synes jeg viser meget omDig som person i alt det der skal ske og det synes jeg er fantastisk modsat hvad jeg har oplevet på andre hjemmesider så masser af tanker knus og respekt herfra

Tusind tusind tak, er meget rørt nu

Selvom jeg har svært ved altid at forstå hans valg har jeg altid respekteret det og ham. Det har betydet meget for mig at opføre mig pænt i dette sammenhæng, ikke have noget der kunne blive brugt imod mig eller gøre noget for at presse ham. Derved også ikke nævne ham med navn, privatlivets fred

og tak igen

Anmeld

17. januar 2012

Valle81

MAJ*MOR skriver:

hvor er det dejligt!! det er virkelig flot af dig, at du sådan kan rumme ham, og give ham muligheden efter alle de år, til at se Asta... Mener, nogen ville nok ha sagt "du havde chancen dengang"...

virkelig dejligt med det møde glæder mig til opdatering!

Glæder mig til at opdatere

Ja jeg er nok lidt atypisk, men vi havde kun en flirt og da der ikke har været alle de følelser på spil er det nok nemmer

Og jeg til til hver en tid hellere rumme ham end at skulle rumme Asta's store savn

Anmeld

17. januar 2012

bullerbassen

Valle81 skriver:

Nej hun har aldrig haft kontakt eller mødt ham.

Han var en gammel flirt, som pludselig kontaktede mig efter mange år uden kontakt. Vi mødtes så en gang i en seng og fandt 10 uger efter ud af jeg var gravid.

Meget mod hans ønske, valgte jeg at beholde barnet og han valgte ikke at have nogen form for kontakt.

Her 8 år senere uden nogen kontakt os i mellem,følte jeg at jeg måtte kontakte ham, så han vidste at døren her altid er åben, hvis han ønsker at være del i hendes liv. Og efter 3/4 år er det hele nu en realitet:0)

Ej så godt , dejligt hun får sit ønske opfyldt.

Håber det bedste for jer ( hende )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.