Det er vildt allerede!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2012

Pige2009

Mira0911 skriver:

Så skulle jeg gerne lande på de 60 kg... Det var også en ordenlig sjat jeg tog på med Lina... 30 kg... 18 kg med Julie... 

De kære børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2012

Mira0911

Baagøe skriver:

De kære børn!

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

Hi hi. Så vejer vi nogenlunde det samme. Jeg vejer også 75,5, men vil gerne ned på 62 kg. som er min - føler jeg - idealvægt. Jeg er forresten 169 cm høj

Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at gå i gang

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Baagøe skriver:

Hi hi. Så vejer vi nogenlunde det samme. Jeg vejer også 75,5, men vil gerne ned på 62 kg. som er min - føler jeg - idealvægt. Jeg er forresten 169 cm høj

Jeg kan bare ikke tage mig sammen til at gå i gang

Hehe du er 1 cm højere end jeg... Jeg har allerede smidt 1.2 kg siden i fredags... 

Hvis du har lyst er der jo en gruppe på face med os der er i gang med at tabe os... Der er ingen der siger du skal starte nu... Men når du er klar til det... 

Anmeld

19. januar 2012

Pige2009

Hehe du er 1 cm højere end jeg... Jeg har allerede smidt 1.2 kg siden i fredags... 

Hvis du har lyst er der jo en gruppe på face med os der er i gang med at tabe os... Der er ingen der siger du skal starte nu... Men når du er klar til det... 

Jaaa... Jeg har bare svært ved at finde motivationen lige nu og jeg er desuden så forbandet glad for chokolade!

Virkelig godt gået af dig!

Anmeld

19. januar 2012

Mira0911

Baagøe skriver:

Jaaa... Jeg har bare svært ved at finde motivationen lige nu og jeg er desuden så forbandet glad for chokolade!

Virkelig godt gået af dig!

Jeg elsker virkelig også chokolade... har ikke rørt noget usundt i denne uge overhovedet... Er sq lidt stolt.. Hvis jeg ikke var på kur, kunne der sagtens ryge en plade chokolade ned i ny og næ... 

Anmeld

1. februar 2012

annec

Mira0911 skriver:

Jeg startede slankekur i Fredags...  Jeg ved godt at det går stærkt i starten og i sidste ende skal man kæmpe lidt mere for det... 

Jeg skulle lige på vægten, bare for at se... Den sagde 800 g havde jeg smidt... Men jeg måtte simpelthen forhøre mig om det kunne passe at det kunne lade sig gøre på 2 dage... Det kunne det jo... 

Husker det ikke fra sidst jeg var på slankekur... Så skulle lige være på den sikre side... 

Er nu lidt spændt på hvad den siger præcis på Fredag... 

Måtte bare lige dele det med Jer... 

Hvor flot! 

Har selv tabt 4 kg på 1 mdr og smidt 24 cm 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.