Det er vildt allerede!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.037 visninger
26 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Mira0911

Jeg startede slankekur i Fredags...  Jeg ved godt at det går stærkt i starten og i sidste ende skal man kæmpe lidt mere for det... 

Jeg skulle lige på vægten, bare for at se... Den sagde 800 g havde jeg smidt... Men jeg måtte simpelthen forhøre mig om det kunne passe at det kunne lade sig gøre på 2 dage... Det kunne det jo... 

Husker det ikke fra sidst jeg var på slankekur... Så skulle lige være på den sikre side... 

Er nu lidt spændt på hvad den siger præcis på Fredag... 

Måtte bare lige dele det med Jer... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Super flot! Keep up the good work!

(Så vil jeg æde mit skide chokolade, som ligger ude i skabet og kalder på mig! GRRRR )

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Super flot! Keep up the good work!

(Så vil jeg æde mit skide chokolade, som ligger ude i skabet og kalder på mig! GRRRR )

Jeps... 

Hvor er du sød at nævne at du skal have chokolade.... Nå men jeg har lige spist en lækker avokado... Mmmm..... 

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

Jeg startede slankekur i Fredags...  Jeg ved godt at det går stærkt i starten og i sidste ende skal man kæmpe lidt mere for det... 

Jeg skulle lige på vægten, bare for at se... Den sagde 800 g havde jeg smidt... Men jeg måtte simpelthen forhøre mig om det kunne passe at det kunne lade sig gøre på 2 dage... Det kunne det jo... 

Husker det ikke fra sidst jeg var på slankekur... Så skulle lige være på den sikre side... 

det bare så dejligt at det går så hurtigt i starten, det lige hvad man har brug for

- jeg har selv på min første uge tabt 1,7 kilo

Anmeld

17. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Mira0911 skriver:

Jeps... 

Hvor er du sød at nævne at du skal have chokolade.... Nå men jeg har lige spist en lækker avokado... Mmmm..... 

Hæhæhæ, det var lidt med vilje  Men det er da stærkt af dig, at det slet ikke frister!

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

rikkeregnbue skriver:

Hæhæhæ, det var lidt med vilje  Men det er da stærkt af dig, at det slet ikke frister!

Ja det synes jeg også... Hehe... 

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

k skriver:

det bare så dejligt at det går så hurtigt i starten, det lige hvad man har brug for

- jeg har selv på min første uge tabt 1,7 kilo

Hvor er det godt... 

Er du med i gruppen på face? 

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

Mira0911 skriver:

Hvor er det godt... 

Er du med i gruppen på face? 

tak og i lige måde

- nej er jeg ikke (:?

Anmeld

17. januar 2012

M&N

Mira0911 skriver:

Stort tillykke med vægttabet!  Håber det går godt hele vejen igennem.

Vil give dig ret i at det kan være svært at tabe sig de sidste "svære" kg.

Jeg påbegynder Nupo-kuren næste måned. Jeg skal tabe mig 10 kg efter en graviditet 

Anmeld

17. januar 2012

Pige2009

Flot Hvor meget skal du tabe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.