erfaringer og råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

okey det var godt at høre. Det det var lige det jeg ventede som et svar...

så, så længe lægen, sp og pædagoen har sagt hun udvikler sig som et barn skal, kan de ikke røre os med nr 2?

Kunne jeg da på ingen måde forestille mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Jeg tænker, at det er noget nær umuligt for os her inde at svare på. Det er kun de mennesker du har omkring dig/jer, der vil kunne give et reelt bud på det. 

Snak med den støtte du har om jeres tanker.

ja det sandt nok.. Men kunne jo godt være at nogle herinde kunne svare på at kommuner netop ik bare fjerner ens barn fordi man er gravid igen, og det 1 barn udvikler sig

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

UnderCover34 skriver:

Kunne jeg da på ingen måde forestille mig!

super mange tak

Anmeld

17. januar 2012

Talbutikken

Når du har støtte på må der være lavet nogle status reporter eller ligende, og her vil der helt sikker være beskrevet hvordan de syntes det går.. Og hvis der intet negativt er ja så kan jeg intet se galt i at få en mere.. Men som de andre skriver tag tyren ved horene og snak med sagsbehandler.

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Når du har støtte på må der være lavet nogle status reporter eller ligende, og her vil der helt sikker være beskrevet hvordan de syntes det går.. Og hvis der intet negativt er ja så kan jeg intet se galt i at få en mere.. Men som de andre skriver tag tyren ved horene og snak med sagsbehandler.

dem blir der lavet måned pr måned. og indtil videre er det positiv med udviklning, og møder afholdes der også. Men jeg har ikke meget lyst til at snakke med hende om det, vil bare sikre at man ikke bare kan fjerne et barn pga man er gravid igen...

Anmeld

17. januar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

til jer der endten sidder i det eller kender nogle der gør .. plz skriv gerne !!

hvis nogle derude får hjælp af kommunen fordi man er mor til '1' barn.. har så så fået nr '2' imens der stadig var søtte i hjemmet og hvordan har kommeun reageret på det?

jeg har hørt - man IKKE Fjerner børn i dagens danmark medmindre der er noget alvorligt galt.. Jeg får selv hjælp - og overvejer et mere. Men vil gerne ha i deler jeres erfaringer omkring dette emne her. Vores barn er et halvt år, og vi har hele tiden manden og jeg besluttet os for at få dem tæt og så er det slut med flere. Men det ville hjælpe os på mere et sikkert og tørt vej hvis i herinde kan dele jeres historie eller erfaringer omkring dette. Spørgsmål til mig stilles gerne.

Kan ikke svarer så meget da, jeg ikke synes det er til at sige hvordan de ser det.

MEN en ting er da helt sikkert og det er at så længe du samarbejder frivilligt er det svært for dem er skrive noget negativt For så gør du jo hvad du kan.

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Kan ikke svarer så meget da, jeg ikke synes det er til at sige hvordan de ser det.

MEN en ting er da helt sikkert og det er at så længe du samarbejder frivilligt er det svært for dem er skrive noget negativt For så gør du jo hvad du kan.

hej og tusind tak for svaret. Ja det meste er godt og udviklingen er blevet god. Mit barn har dog på et tidspunkt været lidt bagud i sin udvikling, men det har ikke haft noget med os at gøre som forældre. Men en skævhed i nakken( der gør jeg aldrig lade mit barn på maven da det græd)  og lidt syns problemer.. som har vækket stor fokus på kommunen hvor de troed, det havde noget med mig at gøre - såvel som noget jeg ikke ku give barnet pga min barndom, men fandt hurtig ud af det ikke havde noget med mig at gøre. så lidt i ny og næ kan de være lidt bekymrede, men tænker ikke at det skulle forhindre mit og kærestens ønske i at få nr 2 nu, det er det jeg tænker og grupler over.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.