mens smerter, men ingen mens. i 5 mdr!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har de sidste mange dage haft mens smerter for første gang i meget lang tid.... Vildt underligt!

Kan det være det snart kommer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg har de sidste mange dage haft mens smerter for første gang i meget lang tid.... Vildt underligt!

Kan det være det snart kommer?

Som du skriver i overskriften, har du så ikke haft mens i 5 måneder? ... for så burde du måske søge læge?

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

MNe

Som du skriver i overskriften, har du så ikke haft mens i 5 måneder? ... for så burde du måske søge læge?

Nej det har jeg ikke... Lægen er med ind over og jeg har fået konstateret PCO... Derfor er det ikke som sådan underligt jeg ikke har haft det sk længe... Det er mere smerterne der undre mig...

Anmeld

17. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Nej det har jeg ikke... Lægen er med ind over og jeg har fået konstateret PCO... Derfor er det ikke som sådan underligt jeg ikke har haft det sk længe... Det er mere smerterne der undre mig...

Jeg har selv Pco, og der har været  2 og 9 måneder imellem mine menstrationer, Prøver i at blive gravide? 

Vægttab har hjulpet mig til at få en bedere cyklus, nu ved jeg jo så ikke om du er overvægtig.. 

Anmeld

17. januar 2012

Camillos

Det kan i øvrigt også være små cyster ved dine æggestokke der springer ,,, 

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

VVisslåDet kan i øvrigt også være små cyster ved dine æggestokke der springer ,,, 

Vi skal snart starte i behandling for det... Jeg er lidt overvægtig...

Det lyder ikke godt med små cyster der springer :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.