Er det sket, da vi mindst ventede det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

MyLittleBaby

Hej tøser! 

Nu har jeg endnu en gang brug for lidt viden og hjælp fra jer.

Min kæreste og jeg har haft gang i projekt barn nummer to, men det holdte vi en pause med. Pausen skal sådan set slutte idag. Men nå, jeg har her i de sidste 4-5 dage været hævet nederst på maven. Biologi timerne skippede jeg altså da jeg gik i skole, så det er ikke min stærke side 

Måske bliver min forklaring lidt indviklet, men jeg prøver alligevel og håber nogen forstår.

Hvis man tager øverst fra mine nedre dele, og laver et V op, som følger hofte knoglerne, hvad sidder der så derinde bagved?

Det er der jeg er hævet. Jeg er også lidt hævet midt på maven, langt nede. Det gør ondt i siderne (der hvor mit såkaldte hævede V er) når jeg prutter, og når jeg trykker. Det føles ikke som mens smerter, og den burde faktisk ifølge min kaldender have kommet igår.

Jeg køber mig en digital test imorgen, men jeg håber alligevel at der er nogen som kan forstå min beskrivelse, og hjælpe.

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

MyLittleBaby

Er der ingen der kan hjælpe? 

Anmeld

16. januar 2012

M&N

Thalita skriver:

Hej tøser! 

Nu har jeg endnu en gang brug for lidt viden og hjælp fra jer.

Min kæreste og jeg har haft gang i projekt barn nummer to, men det holdte vi en pause med. Pausen skal sådan set slutte idag. Men nå, jeg har her i de sidste 4-5 dage været hævet nederst på maven. Biologi timerne skippede jeg altså da jeg gik i skole, så det er ikke min stærke side 

Måske bliver min forklaring lidt indviklet, men jeg prøver alligevel og håber nogen forstår.

Hvis man tager øverst fra mine nedre dele, og laver et V op, som følger hofte knoglerne, hvad sidder der så derinde bagved?

Det er der jeg er hævet. Jeg er også lidt hævet midt på maven, langt nede. Det gør ondt i siderne (der hvor mit såkaldte hævede V er) når jeg prutter, og når jeg trykker. Det føles ikke som mens smerter, og den burde faktisk ifølge min kaldender have kommet igår.

Jeg køber mig en digital test imorgen, men jeg håber alligevel at der er nogen som kan forstå min beskrivelse, og hjælpe.

Knus 

Kender det ikke, men jeg krydser fingre for jer 

Anmeld

16. januar 2012

Gaia

Din livmoder ligger nede i bækkenet, altså under symfysen ( knoglen over skridtet). Den er først oppe over symfysen når du er en 8-10 uger henne. Dvs nok ike livmoderen der gør du er hævet. Måske dog at deb allerede er begyndt at presse tarmene opad og så derfor du er oppustet. .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.