Uhh er SÅ spændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2012

Nattøs

Jeg fik afvide til nf at vi først ville få barnets køn afvide i uge 20 for de gav ikke køns scanninger men så må jeg vente 5 uger i nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2012

Annana89

Nattøs skriver:

Jeg fik afvide til nf at vi først ville få barnets køn afvide i uge 20 for de gav ikke køns scanninger men så må jeg vente 5 uger i nu

Bor du på sjælland? For det er oget med at de derover ikke vil kønsscanne før efter uge 18 da de er bange for man tager over til sverige og får foretaget abort hvis nu kønnet ikke var det man ønskede(og man åbenbart er en syg, hjerteløs person, efter min mening!). DU kan tage en tur til Odende og få lavet en hvis du ikke kan vente

Kan i hvert fald varmt anbefale mageloes garviditetsscanning. Hun er bare så super flink og virker rigtig dygtig. De gange jeg har været der fik vi os tit mere end vi havde betalt for!

Anmeld

29. januar 2012

Nattøs

Annana89 skriver:

Bor du på sjælland? For det er oget med at de derover ikke vil kønsscanne før efter uge 18 da de er bange for man tager over til sverige og får foretaget abort hvis nu kønnet ikke var det man ønskede(og man åbenbart er en syg, hjerteløs person, efter min mening!). DU kan tage en tur til Odende og få lavet en hvis du ikke kan vente

Kan i hvert fald varmt anbefale mageloes garviditetsscanning. Hun er bare så super flink og virker rigtig dygtig. De gange jeg har været der fik vi os tit mere end vi havde betalt for!

Jeg bor i odense

jeg må bare vente 

Anmeld

4. februar 2012

benzon

Annana89 skriver:

Vi skal til kønsscanning i morgen og forhåbentligt finde ud af om vi skal ha en søn eller datter;0)

Tror ikke jeg kommer til at sove meget i nat, er mega spændt!

Er der andre julimødre der kender kønnet på jeres bebse/er?

vi skal til kønscaning den 27/2 så vi glæder os meget

Anmeld

4. februar 2012

Annana89

benzon skriver:

vi skal til kønscaning den 27/2 så vi glæder os meget

FedT! Har du en fornemmelse af kønnet?

Anmeld

5. februar 2012

benzon

Annana89 skriver:

FedT! Har du en fornemmelse af kønnet?

alle tror det bliver en dreng men nu må vi se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.