Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal til kønsscanning i morgen og forhåbentligt finde ud af om vi skal ha en søn eller datter;0)
Tror ikke jeg kommer til at sove meget i nat, er mega spændt!
Er der andre julimødre der kender kønnet på jeres bebse/er?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uhhh,det bliver spændende med kønssacnningen...men kan de allerede godt se kønnet nu??? jeg troede at det var efter 20 graviditets uge...Men krydser alt mulig heldog lykke i dag...det bliver spændende :-)
En glad hilsen fra mullesmave
Altså vi skal først til kønsscan i uge 20 men hvis de betaler sig til en kønsscan privat så er det "bedre" scanneapperater de bruger
mullesmave skriver: Uhhh,det bliver spændende med kønssacnningen...men kan de allerede godt se kønnet nu??? jeg troede at det var efter 20 graviditets uge...Men krydser alt mulig heldog lykke i dag...det bliver spændende :-) En glad hilsen fra mullesmave
Ja der bliver mega spændende!!! Jo den klinik jeg har fundet kan man fra uge 15, men jeg ved at hc Andersens privathospital gør de det fra uge 14!!
Men det offentlige er det jo mellem uge 18-20!
Hvordan gik det?
Detr fØrst kl 17;0) så manden kan nå med! Så prøver lige at slåtiden Ihjæl!
Skal nok skrive en Update senere!!
Tak, venter spændt
Vi skal haven lille dreng
Hun var så sød at gennemscanne ham os ligesom man gør til MD, og det hele så perfekt ud! Lillefyren havde lagt sig med rykken ud af så han gad ikke rigtig de vilde profilbilleder men fil lidt gode og smækker den lige ind i morgen!!
Annana89 skriver: Vi skal haven lille dreng Hun var så sød at gennemscanne ham os ligesom man gør til MD, og det hele så perfekt ud! Lillefyren havde lagt sig med rykken ud af så han gad ikke rigtig de vilde profilbilleder men fil lidt gode og smækker den lige ind i morgen!!
Stort tillykke med lillemanden!!!
Tillykke med den kommende prins det er bare fantastisk. Jeg har selv en dreng på 3 år og det er bare så skønt.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128