Scanning aalborg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

TaAsJu

Guldimaven skriver:

Øv, hvor lyder det bare træls..  Jeg tager 3 med, så  må de ind på skift hvis, de ikke må komme ind sammen.. Min kæreste skal selvfølgelig med, men har også to lillesøstre der vildt gerne vil se..  

Håber virkelig, jeg får en sød en af slagsne så! 

Det må vi håbe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Guldimaven

Nordjyden skriver:

Vi blev scannet på Aalborg og gav 40 kr pr stk. Det stod i brevet vi fik, at man kun måtte have en ledsager med ind, og det mente de seriøst. Foran os stod nemlig et par der havde slæbt faderes dreng med og de måtte få en ny tid, da han ikke måtte komme med.  

Det er fordi jeg ikke har fået noget brev jeg spørger..  ( en anden historie.)

Så i realiteten kan jeg jo ikke vide noget om, hvor mange man må have med ind.. Tror du så også de sender mig hjem, når jeg nu ikke har fået besked omkring hvor mange man må have med? 

Anmeld

16. januar 2012

Guldimaven

An&Jo skriver:

du må kun have 1 med ind..

det er de til gengæld rigtig strikse med i Aalborg og i brevet står der også at du kun må have 1 med.. det er jo ikke en hygge skanning, så er der andre der vil se, må man betale for en privat skanning ved foreksempel Bang og hinge

Ej, hvor lyder det bare træls at de er så sure.. 

Tror bare jeg tager dem med, jeg havde planlagt at skulle have med.. Fordi jeg har ikke modtaget et brev. ( en anden historie.) Så jeg "vidste" det jo ikke... 

Anmeld

16. januar 2012

An&Jo

Guldimaven skriver:

Ej, hvor lyder det bare træls at de er så sure.. 

Tror bare jeg tager dem med, jeg havde planlagt at skulle have med.. Fordi jeg har ikke modtaget et brev. ( en anden historie.) Så jeg "vidste" det jo ikke... 

det er ikke fordi de er sure.. men fordi du kan risikere at få dårlige nyheder jo, så det er ligeså meget for at skåne jer som forældre..

men du må prøve, du skal bare ikke regne med at de må komme med ind..

Anmeld

16. januar 2012

Mum33

Guldimaven skriver:

Det er fordi jeg ikke har fået noget brev jeg spørger..  ( en anden historie.)

Så i realiteten kan jeg jo ikke vide noget om, hvor mange man må have med ind.. Tror du så også de sender mig hjem, når jeg nu ikke har fået besked omkring hvor mange man må have med? 

Tror desværre ikke. De andre påstod også ikke at have fået besked, men der var ikke noget at gøre (manden skabte sig helt vildt, derfor husker jeg det tydeligt)

Så tag kæresten med og lad det vvære Jeres oplevelse sammen. God tur. I kan jo betale for at få en scannign et andet sted, hvor man må få flere med.

Anmeld

17. januar 2012

JJH

Guldimaven skriver:

Hvor mange billeder købte du så?

Vi blev kun tilbudt 1 stk. ved hver scanning.

Anmeld

17. januar 2012

norenberg

Guldimaven skriver:

Øv, hvor lyder det bare træls..  Jeg tager 3 med, så  må de ind på skift hvis, de ikke må komme ind sammen.. Min kæreste skal selvfølgelig med, men har også to lillesøstre der vildt gerne vil se..  

Håber virkelig, jeg får en sød en af slagsne så! 

Du skal forberede dig på at i ikke får lov til at skifte rundt og at det kun er dig og kæresten de har ikke tid og resurser til det andet....har selv lige fået to sønner der ude i rap og havde mand og mor med men kun den ene kom med ind og vi blev nægtet at der måtte skiftes rundt....vi fik at vide at sådan noget kunne man bestille en privat scanning til....så måske du skulle lade dem blive hjemme så de ikke sidder der ude og bliver skuffet....

Anmeld

17. januar 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Imorgen skal jeg til scanning, på aalborg sygehus nord.. Og ihhhh hvor vi glæder os.. 

Jeg har læst noget om, at man skal betale penge for billederne nogle steder. Skal man det på aalborg sygehus??

Og har de regler om, hvor mange man må have med ind? ( bare det ikke er, et helt fodboldt hold.)

På forhånd tak for svar. 

De er rigtig søde derude..

Da jeg, for dog over 5 år siden var til scanning, var jeg så heldig at jeg fik dem ganske gratis

Ved ikke om de har regler for hovr mange der må komme med ind..

Anmeld

17. januar 2012

Nolle

min gammel jordmor sagde til mig at du har et kræv til at få de første to scannings billeder gartis - da du betaler det over skat. så ved ikke om det er mere, du kan jo altid prøv sige det.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.