Scanning aalborg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.342 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Guldimaven

Imorgen skal jeg til scanning, på aalborg sygehus nord.. Og ihhhh hvor vi glæder os.. 

Jeg har læst noget om, at man skal betale penge for billederne nogle steder. Skal man det på aalborg sygehus??

Og har de regler om, hvor mange man må have med ind? ( bare det ikke er, et helt fodboldt hold.)

På forhånd tak for svar. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

oOhelene&larsOo

Guldimaven skriver:

Imorgen skal jeg til scanning, på aalborg sygehus nord.. Og ihhhh hvor vi glæder os.. 

Jeg har læst noget om, at man skal betale penge for billederne nogle steder. Skal man det på aalborg sygehus??

Og har de regler om, hvor mange man må have med ind? ( bare det ikke er, et helt fodboldt hold.)

På forhånd tak for svar. 

I aalborg koster billederne 50 kr af stk. men er du heldig får du en sød scanningsdame  vi fik 5 billeder for kun 100 til vores første scanning men til anden scanning havde vi en rigtig træls scanningsdame som sagde NEJ i kan KUN få et og bang 1 billede 50 kr.... helt ærlig gi mig nu nogle stykker jeg betaler sku da selv for det tænker man!!! 
angående hvor mange der mener jeg at de skrev i vores brev max en med (altså manden i største tilfælde) 

Anmeld

16. januar 2012

Guldimaven

oOhelene&larsOo skriver:

I aalborg koster billederne 50 kr af stk. men er du heldig får du en sød scanningsdame  vi fik 5 billeder for kun 100 til vores første scanning men til anden scanning havde vi en rigtig træls scanningsdame som sagde NEJ i kan KUN få et og bang 1 billede 50 kr.... helt ærlig gi mig nu nogle stykker jeg betaler sku da selv for det tænker man!!! 
angående hvor mange der mener jeg at de skrev i vores brev max en med (altså manden i største tilfælde) 

Ej hvor lyder det bare surt.. Med en sur scanningsdame!  for at hende her ikke er sur.. det var da også noget af en pris, for bare 1 billede. 

Anmeld

16. januar 2012

JJH

Jeg fik begge gangene tilbud om 1 billede til 50 kr og max en person med til scanning.

Anmeld

16. januar 2012

TaAsJu

Det kommer nemlig rigtig meget an på hvem der scanner... Så kryds du finger for en sød en.. Tilbage i 2009 da jeg blev scannere fik vi mega skideballe over at have vores syge datter med ind. Men der var bare ikke nogen der kunne tage hende... Så tror det kommer meget an på personen der scanner!!!

Anmeld

16. januar 2012

Guldimaven

Mor til 2, snart 3 skriver:

Det kommer nemlig rigtig meget an på hvem der scanner... Så kryds du finger for en sød en.. Tilbage i 2009 da jeg blev scannere fik vi mega skideballe over at have vores syge datter med ind. Men der var bare ikke nogen der kunne tage hende... Så tror det kommer meget an på personen der scanner!!!

Øv, hvor lyder det bare træls..  Jeg tager 3 med, så  må de ind på skift hvis, de ikke må komme ind sammen.. Min kæreste skal selvfølgelig med, men har også to lillesøstre der vildt gerne vil se..  

Håber virkelig, jeg får en sød en af slagsne så! 

Anmeld

16. januar 2012

Guldimaven

JJH skriver:

Jeg fik begge gangene tilbud om 1 billede til 50 kr og max en person med til scanning.

Hvor mange billeder købte du så?

Anmeld

16. januar 2012

Mum33

Vi blev scannet på Aalborg og gav 40 kr pr stk. Det stod i brevet vi fik, at man kun måtte have en ledsager med ind, og det mente de seriøst. Foran os stod nemlig et par der havde slæbt faderes dreng med og de måtte få en ny tid, da han ikke måtte komme med.  

Anmeld

16. januar 2012

Rockertand

Guldimaven skriver:

På forhånd tak for svar. 

Som skrevet skal der betales for dem...............vi var dog så heldige at få billederne helt gratis af den søde skanningslæge.

Anmeld

16. januar 2012

An&Jo

Guldimaven skriver:

Øv, hvor lyder det bare træls..  Jeg tager 3 med, så  må de ind på skift hvis, de ikke må komme ind sammen.. Min kæreste skal selvfølgelig med, men har også to lillesøstre der vildt gerne vil se..  

Håber virkelig, jeg får en sød en af slagsne så! 

du må kun have 1 med ind..

det er de til gengæld rigtig strikse med i Aalborg og i brevet står der også at du kun må have 1 med.. det er jo ikke en hygge skanning, så er der andre der vil se, må man betale for en privat skanning ved foreksempel Bang og hinge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.