41 år og mor til to

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Anonym trådstarter

41 år og mor til to og nu har vi besluttet at lade naturen bestemme om vi skal have en efternøler

Det er helt vildt hyggeligt. Jeg troede det var slut med flere børn, fordi min mand ikke ville have flere. Vi har en dreng på 12 og en pige på 7. Men han har skiftet mening, og nu ser vi hvad der sker.. det er meget spændende.

Er der andre "gamle" mødre her på baby.dk der prøver på at blive gravide, eller er gravide. Synes ikke jeg kan finde en 35+ debat eller lignende

M

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

41 år og mor til to og nu har vi besluttet at lade naturen bestemme om vi skal have en efternøler

Det er helt vildt hyggeligt. Jeg troede det var slut med flere børn, fordi min mand ikke ville have flere. Vi har en dreng på 12 og en pige på 7. Men han har skiftet mening, og nu ser vi hvad der sker.. det er meget spændende.

Er der andre "gamle" mødre her på baby.dk der prøver på at blive gravide, eller er gravide. Synes ikke jeg kan finde en 35+ debat eller lignende

M

Jeg er ikke gammelmor (jeg er vist lige så meget ung mor som du er gammel ) - men held og lykke! 

Anmeld

16. januar 2012

Molly8

Anonym skriver:

M

Jeg er 39 og har en søn på 11 mdr. Jeg føler mig nu egentlig ikke som gammel mor, men det er jo også min første  Er dog overrasket over, hvor hårdt det har taget på kroppen at være gravid, så mon ikke, du vil mærke en forskel dér? - Er dog også overrasket over, at det ikke er værre med afbrudt søvn. - Forstå mig ret, det kan være slemt nok. Men jeg troede ikke, jeg kunne klare mig mere end et par dage med under 8 timers søvn. Det kan jeg godt

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak og jeg føler mig heldigvis ikke gammel på nogen måde, det er bare tanken om de der gamle æg inde i mig

Anmeld

16. januar 2012

Masig

Det lyder da spændende... Jeg har en kollega der blev mor sidste gang som vist nok 42-årig... Har altid tænkt at er man over 40 så skal man stoppe, men tror det kommer meget an på hvem man er... Og mit syn på det er da blevet ændret... Hun virker i hvert fald ikke som gammel-mor på nogen måde.. Min farbror og hans kone fik også en da de var omkring de 40 (godt nok overhovedet ikke planlagt, der blev taget alle forholdsregler for at undgå det, men hun kom altså alligevel) og de virker heller ikke som gammel-forældre.. Så go for it, hvis det er det i I vil

Tror "gammel" er hvordan man føler sig, så det er et lidt diffust ord at bruge synes jeg hehe...

Anmeld

16. januar 2012

Molly8

Anonym skriver:

Tak og jeg føler mig heldigvis ikke gammel på nogen måde, det er bare tanken om de der gamle æg inde i mig

Det har jeg slet ikke tænkt på  

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar, det er godt at høre

.. jeg får sommerfugle i maven og bliver helt svimmel ved tanken.. hold nu k.. hvor gad jeg godt sådan en lille bebs mere Jeg tror det bliver hårdt for min krop at være gravid, men det er også det eneste problem, og så det der med chancerne for misdanelser, men det kan man jo heldigvis scanne for

Spiralen er ude og så lader vi "life it self and the love" styre resten

M

Anmeld

24. januar 2012

mama1976

Jeg krydser fingre for dig/jer

Jeg er 35 og mor i forvejen til en dreng på 16 og en pige på knap 4. Jeg venter tvillinger, som jeg kommer til at være alene med.....

Men jeg er lykkelig over jeg er gravid og kan næsten ikke vente til tiden er gået og de er færdig bagt

Så selvom man er 35 og derover har det ikke formindsket mine muligheder for at blive gravid. Jeg blev gravid efter 2 uger på natur måden

Anmeld

24. januar 2012

celkt

Gamle mødre kan helt sikkert have sine fordele. Mere ro og overskud er jeg sikker på. Men ja, det er nok hårdere for kroppen.

JEg havd et nabopar, hvor manden var ungkarl, da vi flyttede ind, og 38 eller deromkring. Han var vældig sød og sympatisk, så jeg mobbede ham kærligt med om han dog ikke skulle finde sig en sød pige. Njoeee, der var ikke lige nogen, I ved.... Så gik der et halvt år, så kom han strålende, og fortalte om den her pige han havde mødt, der boede i den anden ende af landet...  Endnu et ½ år, så flyttede hun sørme ind. Hun var så 40, så lidt ældre, men meget ungdommelig og fysisk aktiv. Så mobbede jeg ham kærligt igen, om de dog så ikke lige skulle nå at have børn?!? Nej, DET var de blevet for gamle til, fik jeg af vide... Der gik så et ½ år til, så måtte han jo krybe til korset, og fortælle at hun skulle være mor til maj....

Hun løb og gik stavgang indtil 10 dage før hun fødte. Det så sjovt ud, med den store mave....  Hun var hardcore. Og 3 uger efter var hun på vejen igen med barnevognen for at få løbet....

Anmeld

24. januar 2012

dorthemus

Jeg er vel egentlig også en "gammel" mor, med mine 40 år og en datter på 20 måneder...jeg skal dog ikke have flere Pøj pøj med projektet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.