Gamle mødre kan helt sikkert have sine fordele. Mere ro og overskud er jeg sikker på. Men ja, det er nok hårdere for kroppen.
JEg havd et nabopar, hvor manden var ungkarl, da vi flyttede ind, og 38 eller deromkring. Han var vældig sød og sympatisk, så jeg mobbede ham kærligt med om han dog ikke skulle finde sig en sød pige. Njoeee, der var ikke lige nogen, I ved.... Så gik der et halvt år, så kom han strålende, og fortalte om den her pige han havde mødt, der boede i den anden ende af landet...
Endnu et ½ år, så flyttede hun sørme ind. Hun var så 40, så lidt ældre, men meget ungdommelig og fysisk aktiv. Så mobbede jeg ham kærligt igen, om de dog så ikke lige skulle nå at have børn?!? Nej, DET var de blevet for gamle til, fik jeg af vide... Der gik så et ½ år til, så måtte han jo krybe til korset, og fortælle at hun skulle være mor til maj.... 
Hun løb og gik stavgang indtil 10 dage før hun fødte. Det så sjovt ud, med den store mave....
Hun var hardcore. Og 3 uger efter var hun på vejen igen med barnevognen for at få løbet....
Anmeld