At blive Tupperware konsulent - erfaring søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2012

Jonna1979

Min mor har været det af flere omgange og hver gang er hun blevet ringet op af hendes teamleder presset til at skulle holde demoer og sælge selvom det fra start var aftalt man kunne sælge som man havde lyst. Men hver gang du sælger tjener de andre jo på det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2012

Ilse

Marita skriver:

Hejsa!

Jeg er gået i tænkeboks mht til at blive Tupperware konsulent. Jeg er rigtig glad for deres produkter og tænkte om ikke min begejstring kunne bruges som konsulent.

Er der nogen her, der har god/dårlig erfaring med at blive konsulent? Er det dyrt at komme i gang med og er det det værd (tjener I noget på det)?

Hej Marita. Jeg har kørt i over 5 år og elsker det stadig bor i 9700 området så det er ikke så langt fra dig, sig til hvis du stadig overvejer så skal jeg gerne hjælpe dig godt igang, så du kan få det afprøvet vi har ikke så mange i 9760 området. Mvh Ilse

Anmeld

13. december 2012

hekran

Ilse skriver:

Hej Marita. Jeg har kørt i over 5 år og elsker det stadig bor i 9700 området så det er ikke så langt fra dig, sig til hvis du stadig overvejer så skal jeg gerne hjælpe dig godt igang, så du kan få det afprøvet vi har ikke så mange i 9760 området. Mvh Ilse

Det er meget sødt af dig. Tak. Dog er vi meget meget ophængt for tiden. Vi venter vores 4. barn og er ved at bygge hus samtidig med at jeg startede nyt job i august og er ved at indarbejde det i vores hverdag.

Hvis det skulle blve aktuelt, så skal stormen vist lige lægge sig lidt først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.