At blive Tupperware konsulent - erfaring søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.753 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

hekran

Hejsa!

Jeg er gået i tænkeboks mht til at blive Tupperware konsulent. Jeg er rigtig glad for deres produkter og tænkte om ikke min begejstring kunne bruges som konsulent.

Er der nogen her, der har god/dårlig erfaring med at blive konsulent? Er det dyrt at komme i gang med og er det det værd (tjener I noget på det)?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

th

Marita skriver:

Hejsa!

Jeg er gået i tænkeboks mht til at blive Tupperware konsulent. Jeg er rigtig glad for deres produkter og tænkte om ikke min begejstring kunne bruges som konsulent.

Er der nogen her, der har god/dårlig erfaring med at blive konsulent? Er det dyrt at komme i gang med og er det det værd (tjener I noget på det)?

jeg var det i ½ år, synes det var svært at få nye aftaler hjem, og jeg blev stresset af det til sidste at jeg ikke have nogen aftaler og ikke fik solgt så meget som andre, så skyndte mig ud af det. jeg tjente ikke noget ved det.

elsker også deres ting, og jeg brugte ikke ret meget på at komme i gang.

Anmeld

18. februar 2012

ciliemil

Marita skriver:

Hejsa!

Jeg er selv konsulent, og jeg elsker det...

det koster ikke noget at blive konsulent, men man får tasken lige så snart man har solgt for 2800kr. hvor i landet bor du??

Anmeld

19. februar 2012

hekran

ciliemil skriver:

Jeg er selv konsulent, og jeg elsker det...

det koster ikke noget at blive konsulent, men man får tasken lige så snart man har solgt for 2800kr. hvor i landet bor du??

Jeg er i Nordjylland, men det er ikke noget der er aktuelt før til efteråret, hvis det bliver til noget Du kan vist anbefale det?

Anmeld

19. februar 2012

ciliemil

Marita skriver:

Jeg er i Nordjylland, men det er ikke noget der er aktuelt før til efteråret, hvis det bliver til noget Du kan vist anbefale det?

hej

kan du sende mig et besked med nummer så kan jeg prøve og under søg hvordan og hvor ledes når du bor der oppe??

Anmeld

4. april 2012

ciliemil

Marita skriver:

jeg er super glad for at være konsulent, og hel klart noget man bliver glad for..

jeg har været der i snart 6 mdr og jeg er rigtig glad for det..

Anmeld

4. april 2012

livhemdrup

Marita skriver:

Hejsa!

Jeg har været konsulent og derefter Teamleder. ELSKER deres produkter og bruger dem stort set hver dag. Det er ik svært at komme igang men hvis jeg var dig ville jeg straks gå i gang med at lave brain storm med mulige værtinde som familie venner kollega naboer mødre gruppe osv. At komme godt igang og ikke løbe surt i det handler meget om at skabe netværk og kunde grundlag. Også så du får nye aftaler ind. Hvis jeg kan hjælpe dig på nogen måde smid endelig en besked. Jeg bor også i Nordjylland er hverken konsulent eller Teamleder nu meeeeen kan nu en del stadig. 

Anmeld

5. april 2012

hekran

ciliemil skriver:

jeg er super glad for at være konsulent, og hel klart noget man bliver glad for..

jeg har været der i snart 6 mdr og jeg er rigtig glad for det..

Det er da stadig noget jeg overvejer Men i så fald bliver det først til efteråret. Jeg bor i postnummer 9760!

Anmeld

5. april 2012

hekran

livhemdrup skriver:

Jeg har været konsulent og derefter Teamleder. ELSKER deres produkter og bruger dem stort set hver dag. Det er ik svært at komme igang men hvis jeg var dig ville jeg straks gå i gang med at lave brain storm med mulige værtinde som familie venner kollega naboer mødre gruppe osv. At komme godt igang og ikke løbe surt i det handler meget om at skabe netværk og kunde grundlag. Også så du får nye aftaler ind. Hvis jeg kan hjælpe dig på nogen måde smid endelig en besked. Jeg bor også i Nordjylland er hverken konsulent eller Teamleder nu meeeeen kan nu en del stadig. 

Det lyder dejligt med noget positiv erfaring. Jeg er også pjattet med produkterne og bruger dem, ligesom dig, hver dag Tusind tak for feedback og gode råd. Vi er nemlig en heeeel del kvinder i vennekredser der er begejstret for Tupperware. Troede ikke man kunne blive så bidt af det... hahaha! Jeg er normalt ikke en der falder for ting!

Anmeld

24. august 2012

lykke.n

Hejsa er du stadig intra. I at blive Tupperware forhandler ? 

Vh Eva 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.