Projekt fyld fryseren....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Mussen2 skriver:

Tak for forslagene. Had er gryderet Med stort

Det er en gryderet jeg har fra min mor, med svinekød i tern..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Mussen2

StineW79 skriver:

Vi ska også til at fylde fryseren, så følger lige lidt med her. 

Her har jeg store planer om at nå at bage en masse mad brød. Hvidløgsbrød, ostebrød, pestobrød og andet.

Har købt en del folie bakker, som bare ka komme i fryseren, tages op også komme direkte i ovnen.

Jeg ska ha købt ind til mørbrad på rodfrugter, andet kød som bare ka komme ovenpå grønsager.

Kylling med hvidløgsost, bacon og grønt. Så ska man kun koge kartofler/ pasta osv hvis ik man ka nøjes med grønsagerene. 

Lassange. Kødsovs i lange baner og masser af gryderette.

Boller og kager. 

I min nørkleklub, har vi brugt at give barsels Potter, når baby var født eller lige inden, så på den måde er der også kommet lidt i fryseren og en gammel tradition er blevet ført vidre... Vh stine

Rigtig god ide med foliebakkerne. Lyder som nogle gode rettter, lidt ala dem man kan købe færdig i Føtex til ,omkring 70 kr pr pakke. 

Er det bare på fantasien du laver det? Eller har du nogle opskrift du følger.

Jeg kan huske fra sidste barsel at vi ikke havde ret stor glæde af mit bagværk. Så jeg vil i førsteomgang koncentreerr mig om aftensmad, men boller går man jo aldrig fejl af

Anmeld

17. januar 2012

Ma-lu

Super god ide.. Har slet ik tænkt på det  

Og jeg er jo alene de første 2 mdr efter fødslen, så det ville da være super nemt lige at tage en ret op  

Anmeld

17. januar 2012

Mussen2

Ma-lu skriver:

Super god ide.. Har slet ik tænkt på det  

Og jeg er jo alene de første 2 mdr efter fødslen, så det ville da være super nemt lige at tage en ret op  

Deter guld værd. Det husker jeg fra første graviditet så jeg skal bare igen, så livet blive en sule nemmere. 

Pøj, pøj og skriv endelig hvis du finder på gode retter til fryseren.

Anmeld

17. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mussen2 skriver:

Rigtig god ide med foliebakkerne. Lyder som nogle gode rettter, lidt ala dem man kan købe færdig i Føtex til ,omkring 70 kr pr pakke. 

Er det bare på fantasien du laver det? Eller har du nogle opskrift du følger.

Jeg kan huske fra sidste barsel at vi ikke havde ret stor glæde af mit bagværk. Så jeg vil i førsteomgang koncentreerr mig om aftensmad, men boller går man jo aldrig fejl af

Ja syntes også det var godt fundet på og stærkt inspireret af Føtex, tænkte jeg at det ku jeg også finde ud af til billiger penge He He. Jamen jeg køber bare det kød jeg lige finder på tilbud, også en halv pose frosende rodfrugter eller hva vi ellers lige har af friske grønsager, putter det i bakken, krydrer det med det jeg lige har lyst til, bacon, kryderost, balcamico olie, pinjakerner osv. Det er så dejligt nemt bare lige at sætte i ovnen også passer det sig selv i 45 min. 

Nåede slet ik at komme i gang med at fylde fryseren sidst, da jeg gik fra på barsel fredag 8 uger før og blev indlagt onsdag. Thea kom 6 uger før. Så denne gang vil jeg i gang i god tid!!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.