Det er nu 1 måned og 3 dage siden vi fik fjernet vores lille pige i 12-13. uge. Af en mærkelig grund føler jeg det er MEGET længere siden, men det er det jo egentlig ikke.
Der gik kort tid fra da blødningen stoppede til jeg følte mig klar igen, til at lave en ny baby. Holdte meget af tiden mit hoved højt - men følte mig i starten meget ensom, da jeg ikke vidste 100% hvad vores foster fejlede og selvom vi har fået papirer på det idag, så ved vi kun hvad det IKKE fejlede. Jeg føler mig stadig klar til at lave vores ønskebarn igen, men føj hvor er det ulideligt at se terminsgrupper alle vejne og se at de er kommet veloverstået hjem fra MD scanning, de kender kønnet, de mærker spark og det hele er så perfekt ( er selvfølgelig glad på deres vegne ) men at vide at jeg selv ville have været så langt, føles som om det bare dræber en langsomt
Groft sagt.
Synes sku det er hårdt, især når man ikke som de alle andre, ved hvad der skete (fx. spontan abort (barnet var sygt), eller MA hvor det enten havde kromosomfejl eller MOLA. - Vi aner jo ikke hvad der gik galt, og det kommer vi nok aldrig til
..
Jeg føler mig SÅ klar til at gå igang igen, men puha, aner ikke hvad jeg skal regne med? Vi har prøvet lidt hist og der, men ikke 100%, som vi ville efter første mens efter aborten. Men det er nu over 4 uger siden og ved godt de siger 4-6 uger, men kan jo bare gå i uvished. Tør ikke tage en test, da jeg for 1 uge siden testede negativ .. - men hvad kan jeg regne med?
Puh.. Måtte lige lufte lidt og måtte bare lige ud med det hele 
Anmeld