Meget fritid ! Drømmen om at blive mor føles langt væk !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
12 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. januar 2012

Muffin_girl

Ja så er der lige en update på skruk fronten.. 

Jeg er nu blevet færdig med min handelsskole i sidste uge 

Og skal nu finde en elevplads, har søgt omkring 40 steder de sidste 7 måneder.. Men er nu desværre kommet på dagpenge.. Så nu har jeg gået hjemme i KUN 6 dage.. Og keder mig allerede.. Har gjort så meget RENT!!

Så nu har jeg bare alt for meget tid til  at sidde på computeren og tænke over "livet".. Så nu vil jeg endnu mere bare gerne have min drømme baby .... Der er jo alt for meget tid til at kigge på tøj, udstyr, navne osv.. Det er jo skrækkeligt..

Bare lige en update fra mig, der gerne snart vil have en elevplads så drømmen om at blive mor kan komme tættere på 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

NNL

AalborgPigen skriver:

Ja så er der lige en update på skruk fronten.. 

Jeg er nu blevet færdig med min handelsskole i sidste uge (med kun et 12 tal

Og skal nu finde en elevplads, har søgt omkring 40 steder de sidste 7 måneder.. Men er nu desværre kommet på dagpenge.. Så nu har jeg gået hjemme i KUN 6 dage.. Og keder mig allerede.. Har gjort så meget RENT!!

Så nu har jeg bare alt for meget tid til  at sidde på computeren og tænke over "livet".. Så nu vil jeg endnu mere bare gerne have min drømme baby .... Der er jo alt for meget tid til at kigge på tøj, udstyr, navne osv.. Det er jo skrækkeligt..

Bare lige en update fra mig, der gerne snart vil have en elevplads så drømmen om at blive mor kan komme tættere på 

Vil da bare lige ønske dig held og lykke med både job og mor-drømmen Det skal nok komme det hele, det er jeg sikker på!

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

NNL skriver:

Vil da bare lige ønske dig held og lykke med både job og mor-drømmen Det skal nok komme det hele, det er jeg sikker på!

Tusind tak Det er sødt af dig.. Det håber jeg.. Det er sku svært når alle kæmper om jobbene .. 

Anmeld

16. januar 2012

TaAsJu

Ihh hvor kan jeg godt forstå dig... Håber du får en elev plads hurtigt.. Så du kan komme et skridt nærmer mor drømmen... Hvad med butikkerne i stor centret de plejer og søge lige omkring nu!!!

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ihh hvor kan jeg godt forstå dig... Håber du får en elev plads hurtigt.. Så du kan komme et skridt nærmer mor drømmen... Hvad med butikkerne i stor centret de plejer og søge lige omkring nu!!!

Jamen jeg er en meget pligopfyldende person, og derfor vil jeg bare gerne have gjort min udd.færdig.. Så jeg kan blive moaar.  

Okay, det må jeg lige tjekke .. Tusind tak Har lige set at Imerco og andre søger.. Der må jeg søge. Jeg er egentlig ligeglad.. Bare jeg får en elevplads  

Anmeld

16. januar 2012

TaAsJu

AalborgPigen skriver:

Jamen jeg er en meget pligopfyldende person, og derfor vil jeg bare gerne have gjort min udd.færdig.. Så jeg kan blive moaar.  

Okay, det må jeg lige tjekke .. Tusind tak Har lige set at Imerco og andre søger.. Der må jeg søge. Jeg er egentlig ligeglad.. Bare jeg får en elevplads  

Skal der ud i morgen så kigger jeg lige efter... Men de plejer nemlig søge lige omkring nu... Det kan jeg godt forstå du gerne vil..

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

Skal der ud i morgen så kigger jeg lige efter... Men de plejer nemlig søge lige omkring nu... Det kan jeg godt forstå du gerne vil..

Ej vil du det ? TUSIND MANGE GANGE TAK Det ville bare være skønt

Anmeld

16. januar 2012

TaAsJu

AalborgPigen skriver:

Ej vil du det ? TUSIND MANGE GANGE TAK Det ville bare være skønt

Jeg går jo bare og tuller og skal have tiden til og gå... Så selv vil jeg da det...

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

Jeg går jo bare og tuller og skal have tiden til og gå... Så selv vil jeg da det...

Tusind tak Det er skønt.. Jeg kommer aldrig derud, selvom jeg bor inde i centrum.. Men burde jeg måske ...

Anmeld

16. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Altså hvis det er...  må du gerne komme her og gøre rent også?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.