træt træt træt af det hele!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
1 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

Mikkelmusen

Weekenden startede med barn der kastede op... i bilen! Lækkert.. Nå men heldigvis havde vi ikke langt hjem, så det var bare ud med barnet og op i badekaret med tøjet på, og så ellers pille det af deroppe.
Sygt barn hele weekenden, og hun bliver så frisk mandag til at komme i DP. Men mandag vågner vi voksne op med ondt i maven og så begynder jeg ellers bare at kaste op. Hele tiden, kan slet ikke holde noget i mig. Jeg sover det meste af dagen, men i små bidder for hver gang jeg har sovet en times tid vågner jeg og skal kaste op. Manden er også syg, dog ikke så slemt som mig.

Hen af formiddagen opdager vi så at vores ene radiator siger underligt, så vi tjekker og så er fyret sørme løbet tør for vand!!! Så der blev koldt, meget koldt... og så lige når man er syg. Nå, vi fik styr på vandet og så løb det fandme tør for olie. My god, jeg kunne ha skreget hvis det ikke var fordi jeg var for travlt optaget af at kaste op. Vi ringer så til firmaet der fylder op og de kan så komme idag... Fedt!
Farmor lover så at passe trolden, for der er ingen grund til at hun skal sove herhjemme med al den sygdom og kulde.

Nu er det tirsdag og har jeg ikke set mit barn i 28 timer og det er sgu ret hårdt, for det er længe siden jeg har været væk fra hende så længe.
Så nu venter jeg på olie-bilen og sidder ved siden af en el-radiator og lugter af noget der har været dødt længe, og glæder mig til at få gang i det varme vand igen. Jeg er dog stoppet med at kaste op...!

Tak til jer der gad læse min klagesang...

Christina 27+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Louise mortil4

en ulykke kommer sjældent alene passer vist meget godt i jeres tilfælde.

Det har da bare været nogle rigtig tralse dage for jer.

Kæmpe kram her fra.

Knus Louise 35+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.