Motorisk legetøj til præmature børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Den kommende far

KittyGirl skriver:

Lige præcis, den gynge er så fantastisk.. Bare pas på med over stimulering..

Jeg tænkte slet ikke på det med infektionsrisiko.. Han var jo over 3 kg og kunne klare noget mere.. Min sundhedsplejeske sagde jeg skulle slappe af.
Men vigtigt at de ikke er i vandet særlig længe de første mange gange .. Jeg var max 5 min i vandet med Lasse de første mange gange..
De fryser jo nemt de små pus

ja bestemt men er de ikke mere modtagelige over for smitte og lignende selv når de vejer 3 kg? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Ryberg

Den kommende far skriver:

ja bestemt men er de ikke mere modtagelige over for smitte og lignende selv når de vejer 3 kg? 

De skal jo også opbygge et imunforsvar .. Og det gør man jo kun ved at blive udsat lidt..senere i forløbet skal man heller ikke spritte sine hænder og arme bare for at røre lidt ved sit barn..

Men heller ikke alle børn er ens .. Nogen er mere modtagelige og skal beskyttes mere.

Anmeld

16. januar 2012

Den kommende far

KittyGirl skriver:

De skal jo også opbygge et imunforsvar .. Og det gør man jo kun ved at blive udsat lidt..senere i forløbet skal man heller ikke spritte sine hænder og arme bare for at røre lidt ved sit barn..

Men heller ikke alle børn er ens .. Nogen er mere modtagelige og skal beskyttes mere.

Det har du ret i HVor gammel var dit barn da han vejede 3 kg?

Anmeld

16. januar 2012

Ryberg

Lasse var jo ikke lille lille da han kom til verden.. Han vejede 2400g og tabte sig til 2200.. Men grunden til at han var præmatur var fordi han var så udsultet og svag da han kom ud ved kejsersnit .. Hans apgar score var 0.5.. Det eneste der fungerede på ham da han kom ud var hans hjerte.. Ingen vejrtrækning.. Ingen skrig osv.

Så han var vel omkring 2 måneder vil jeg gætte på ..

Anmeld

16. januar 2012

Den kommende far

KittyGirl skriver:

Lasse var jo ikke lille lille da han kom til verden.. Han vejede 2400g og tabte sig til 2200.. Men grunden til at han var præmatur var fordi han var så udsultet og svag da han kom ud ved kejsersnit .. Hans apgar score var 0.5.. Det eneste der fungerede på ham da han kom ud var hans hjerte.. Ingen vejrtrækning.. Ingen skrig osv.

Så han var vel omkring 2 måneder vil jeg gætte på ..

Lyder som en hård omgang. 

Viktor kommer til at vente lidt længere med at komme i svømmehal. 

Anmeld

16. januar 2012

camillakrath

Som det ser ud lige nu bliver han cirka 2200 gram når han kommer hjem. Men det kan sagtens være han hopper en kurve op i vægt inden da.

Årh hvor fint. Det var vores søn også lige da vi kom hjem

Anmeld

16. januar 2012

SpunkenJo

hvor gammel var han før i tog gyngen i brug og hvor gammel var han da i startede til svømning?

Et lagen man lægger baby ned i og svinger/drejer/gynger er en god måde at stimulere børn på. Det der med at de er "klemt" onder indstiftet gir tryghed. Og bevægelser e styrker balancevæsken i øret.

Min dreng fra 32+1 have stor glæde af en svingtur indimellem.

Lagenet er en go overgang til en sansegynge

Mvh Jo

Anmeld

16. januar 2012

raca

det eneste jeg kan komme på er en strækvikle... det stimulere vertibalsansen(saves)

Anmeld

16. januar 2012

twinboys

Børnehængekøjen... er langt bedre end sansegyngen, da han ligger mere "samlet"

Anmeld

16. januar 2012

twinboys

Badebold og rulle bold sådan en aflang en...til at rulle på når han er noget ældre...

Boldbasin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.