Fire dage...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Bak

...til testdag Det er bare så svært at være tålmodig Denne  cyklus har bare været helt anderledes end de andre. De andre har jeg haft lidt symptomer med ondt i lænden i ugen op til mens og hovedpine ind imellem, viste sig så at der ikke var noget. Nu har jeg derimod ingen symptomer overhovedet! Det gør det da lidt ekstra spændende denne gang 

Ville ikke så meget andet end, at dele min utålmodighed 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Kris89

ihh. kender det alt for godt.. her er det bare næsten 2 uger endnu

håber den er positiv for dig

Anmeld

15. januar 2012

Bak

Kris89 skriver:

ihh. kender det alt for godt.. her er det bare næsten 2 uger endnu

håber den er positiv for dig

Ja, det kan føles som en evighed! Håber også du står med to streger snart. Kan se på din profil, at du har prøvet længere end mig. Du fortjener det i hvert fald

Anmeld

15. januar 2012

Kris89

anbo skriver:

Ja, det kan føles som en evighed! Håber også du står med to streger snart. Kan se på din profil, at du har prøvet længere end mig. Du fortjener det i hvert fald

tak det er uden betydning hvor længe man prøver, den burde være der første gang ved os alle

Anmeld

15. januar 2012

Bak

Kris89 skriver:

tak det er uden betydning hvor længe man prøver, den burde være der første gang ved os alle

Ja, det går jeg også ind for Har du erfaring med Clearblue? Jeg mener, er de pengene værd? Har strimmelteste liggende, men vil gerne vide onsdag, om der er noget denne gang... Ved ikke, om de kan det samme?!

Anmeld

15. januar 2012

Kris89

anbo skriver:

Ja, det går jeg også ind for Har du erfaring med Clearblue? Jeg mener, er de pengene værd? Har strimmelteste liggende, men vil gerne vide onsdag, om der er noget denne gang... Ved ikke, om de kan det samme?!

de kloge siger jo at clearblue er lidt mere sikre, hvis man tester før tid...

jeg har kun brugt en alm stavtest dengang jeg testede positiv, men det var tre dage over forventet mens eller sådan noget... alle senere clearblue, strimmel eller stav har været negative..

men mener også man kan købe sådan nogen teste man kan teste tidligere med... mener de har nogen i vores lokale brugs...

Anmeld

15. januar 2012

Bak

Kris89 skriver:

de kloge siger jo at clearblue er lidt mere sikre, hvis man tester før tid...

jeg har kun brugt en alm stavtest dengang jeg testede positiv, men det var tre dage over forventet mens eller sådan noget... alle senere clearblue, strimmel eller stav har været negative..

men mener også man kan købe sådan nogen teste man kan teste tidligere med... mener de har nogen i vores lokale brugs...

Okay, tak for svar. Tror jeg sparer pengene og bruger de tests jeg allerede har liggende Det er vist mest fornuftigt

Anmeld

16. januar 2012

Kris89

anbo skriver:

Okay, tak for svar. Tror jeg sparer pengene og bruger de tests jeg allerede har liggende Det er vist mest fornuftigt

det er dyrt at være testmonster - taler af erfaring

og ikke nemt at vente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.