Hjem-is

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

Vi bor ud til hoved vejen så de køre bare op og ned 3 gange.

hehe smart... glæder mig helt til den kommer i aften... for vi skal have is i fryseren nu den er ved at være tom...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Diana...

Uhh vi køber desværre ikke så tit da jeg ikke kan lade dem være hi hi jeg kan sagtens spise en 3-4 is på en aften og så den kasse jo hurtig tom og så bliver det jo mega dyrt hi hi. så vi køber bare en gang i mellem griner så bliver jeg ikke kæmpe stor hi hi.

Anmeld

10. marts 2009

SaNiNa

tror ikke vi har købt siden engang i oktober månede sidste år... det er helle ike hvergang en engang i mellem vi gør for jeg kan osse med lethed spise en hele kasse på en aften...

Anmeld

10. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sanne skriver:

Handler i hos hjem-is?

Vi gør det engang imellem syntes de har et rigtig god udvalg og nogle rigtig gode pakker med mange forskellige i....

Den pokkers hjemis bil

Jeg har mødt den 2 gange, mens vi har boet hvor vi gør. Den ene gang var vi på ved hjem og racede i røven af den, ned af bakken hehe...

Men de kan altså ikke helt finde ud af, om de gider have en fast rute på min vej eller ej... Grrr... Jeg kan nemlig GODT lide hjemis, for de har nemlig CHOCK-ORANGE isen (som hedder noget andet hos dem) men som har været min ynglings is, siden jeg var barn, men som de andre kiosk-is-fabrikanter ikke har mere...

SÅ KOM HJEM IS KOM KOM KOM!!!

Anmeld

10. marts 2009

lonemus

Faktisk kun om sommeren...ellers spiser vi ikke så meget is.....

Anmeld

10. marts 2009

Mathilde

Jeg kan huske at jeg som barn fik lokket min mor med ud, når hjem-is bilen kom forbi vores by, men som voksen har jeg faktisk ikke benyttet mig af det. Meeen det tror jeg vi skal til sommer

Mathilde, elsker is

Anmeld

10. marts 2009

Mormilla

Vi gad godt... Men de kommer ikke forbi vores vej da vi bor på landet Min mand og jeg har tit snakket om at ta ind til byen og fange is-bilen, men har aldrig fået det gjort

Anmeld

10. marts 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Vi gad godt... Men de kommer ikke forbi vores vej da vi bor på landet Min mand og jeg har tit snakket om at ta ind til byen og fange is-bilen, men har aldrig fået det gjort

du kan tjekke på hjemis.dk hvor de stopper tættes på jer ved at indtaste jeres adresse så kommer der osse en tid op men hvornår de er der...

Anmeld

10. marts 2009

Mormilla

Sanne skriver:

du kan tjekke på hjemis.dk hvor de stopper tættes på jer ved at indtaste jeres adresse så kommer der osse en tid op men hvornår de er der...

Okay det vil jeg da lige gøre, mange tak

Anmeld

10. marts 2009

Nemesis

jeps..har faktisk bestil til når de kommer forbi i morgen :-)

Manden spiser ALTID is..så i morgen skal der minimum 2 x 2 ltr jordbær is hjem i fryseren.

:-) Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.