Hjem-is

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.932 visninger
22 svar
0 synes godt om
10. marts 2009

SaNiNa

Handler i hos hjem-is?

Vi gør det engang imellem syntes de har et rigtig god udvalg og nogle rigtig gode pakker med mange forskellige i....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

charlottekri

ja da og så er det super billigt i forhold til de is man køber i forretningerne!!! og det er lavet af gode råvarer uden alt muligt. Det er kun ved hjemis jeg har smagt en jordbæris med rigtige jordbær i

Anmeld

10. marts 2009

DK

Ja da. Vi fylder fryseren hver sommer!

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

JA JA JA jeg som et lille barn hi hi når jeg høre klokken ha ha... Jeg har enda fået det direkte nr til bilen så jeg kan ringe når jeg høre den og sige at den skal holde ind ved det gule hus griner. MUMS MUMS elsker IS

Anmeld

10. marts 2009

frk Jensen

charlottekri skriver:

ja da og så er det super billigt i forhold til de is man køber i forretningerne!!! og det er lavet af gode råvarer uden alt muligt. Det er kun ved hjemis jeg har smagt en jordbæris med rigtige jordbær i

Har du prøvet vebbestrup flødeis med jordbær? Det er også bare rigtig godt...

Anmeld

10. marts 2009

SaNiNa

Diana/Claus skriver:

JA JA JA jeg som et lille barn hi hi når jeg høre klokken ha ha... Jeg har enda fået det direkte nr til bilen så jeg kan ringe når jeg høre den og sige at den skal holde ind ved det gule hus griner. MUMS MUMS elsker IS

HIHI her stopper den lige ude foran vores hovededør...

elsker is og vi køber osse om vinteren da der helst altid skal være is i fryseren

Anmeld

10. marts 2009

malou

Ved godt det er en side bemærkning.... men det må være fantastisk at eje hjemis... de betaler nemlig ikke skat... da det er et udenlands firma... har jeg hørt... ved ikke om det er sandt!! men skønne is... herovre hedder de Hemglass.... haha og klokken har en anden lyd... skulle jeg lige vende mig til i starten...

knus malou

Anmeld

10. marts 2009

Rasmine

Nej, vi har fortalt vores børn at hvis Hjem isbilen ringer med klokken, så er det fordi der er udsolgt!

Anmeld

10. marts 2009

malou

Mebach skriver:

Nej, vi har fortalt vores børn at hvis Hjem isbilen ringer med klokken, så er det fordi der er udsolgt!

ÅRHHHHHHH hvor tarveligt smiler... men smart!!!

Anmeld

10. marts 2009

Diana...

Sanne skriver:

HIHI her stopper den lige ude foran vores hovededør...

elsker is og vi køber osse om vinteren da der helst altid skal være is i fryseren

Vi bor ud til hoved vejen så de køre bare op og ned 3 gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.