større bryster, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

NNL

Mine var frygteligt ømme allerede inden positiv test (3+5), mere end de plejer op til mens. Og det blev værre og værre de næste uger. Vil gætte på at de begyndte at vokse stort set med det samme, og nu hvor jeg er 23+6 er jeg gået godt 2 størrelser op... Og de er stadig ømme i perioder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Jeg var otte uger henne før jeg fandt ud af at jeg var gravid, men jeg gik næsten 2 størrelser op, inden uge 20

Hold da op. Det var da helt vildt.

Havde du andre symptomer?

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

NNL skriver:

Mine var frygteligt ømme allerede inden positiv test (3+5), mere end de plejer op til mens. Og det blev værre og værre de næste uger. Vil gætte på at de begyndte at vokse stort set med det samme, og nu hvor jeg er 23+6 er jeg gået godt 2 størrelser op... Og de er stadig ømme i perioder!

Okay.. Mine er lidt ømme idag, men ved ikke om det er fordi kæresten måske har rørt lidt meget ved dem igår, for at mærke størrelsen.. Hehe

Jeg har aldrig sådan døjet med ømme bryster - har kun oplevet ømme brystvorter i mine cyklusser. Men det har mest været omkring ÆL tror jeg.,.

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

kvinde84 skriver:

Jeg har svaret før 4 uger, men kom lige i tanke om, at jeg jo var i barnløshedbehandling. Jeg fik godt nok meget lidt medicin, men det kan alligevel være at det har påvirket  Jeg troede først at det var inbildt (at mine brystvorter var blevet en lille smule større og mørkere), men så dittede min kæreste at nævne den samme mistanke overfor mig (uden at jeg havde nævnt noget om det), så var jeg ret sikker på at de havde vokset lidt

Ja, det er jo ikke til at sige om det måske kunne være medicinen der gjorde noget der

Anmeld

16. januar 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Hold da op. Det var da helt vildt.

Havde du andre symptomer?

Ja, kvalme til uge 20, og sære mad vaner

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

MortilCilas skriver:

Ja, kvalme til uge 20, og sære mad vaner

Okay, jeg har ikke rigtig andre symptomer andet end jeg i 1-2 uger har følt min mave var større end normalt og så har jeg et trip med torskerogn på panden haha

Anmeld

16. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hej piger
Hvor hurtigt begyndte jeres bryster at vokse?

Mine ændrede sig slet ikke

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. januar 2012

Julle85

Med mit første barn startede det med meget ømme brystvorter i uge 6 ca, og da jeg var ca halvvejs i graviditeten, var de vokset fra c til g skål!!! -Det skal lige siges at de efter fødsel og et år med amning er forsvundet ned til en lille b skål Nu venter jeg barn nr.2, men mine bryster er ikke vokset endnu, de er kun ømme, men F*** jeg glæder mig til at få store bryster igen ) -Eller ihvertfald bare større end de er nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.