større bryster, hvornår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor hurtigt begyndte jeres bryster at vokse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

14.802 visninger
17 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger
Hvor hurtigt begyndte jeres bryster at vokse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Fenja09

Mine bryster ændrede sig først, da mælken løb til 3 dage efter fødsel.

/Fenja

Anmeld

15. januar 2012

Kay

de voksede lidt i 6+? og frem til 9+? ik meget men lidt og lige nu holder de en pause tror jeg...

Anmeld

15. januar 2012

JH12

Mine begyndte først at ændre sig efter uge 12, men siden synes jeg bestemt også det er gået hurtig..

(det er ihvertfald først der jeg er begyndt at ligge mærke til det)

Anmeld

15. januar 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Hej piger
Hvor hurtigt begyndte jeres bryster at vokse?

først da mælken løb til..

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar.

Jeg sprøger egentlig fordi jeg Lørdag morgen da jeg var i bad, bemærkede/syntes at mine bryster var blevet lidt større.

Søndag morgen stod jeg og tog tøj på ude på badeværelset hvor min kæreste også var. Da han var færdig i bad, sagde jeg til ham, at han lige skulle se/mærke noget, og inden jeg nåede længere spurgte han om det var mine bryster. Han havde nemlig selv bemærket/syntes at de så større ud, da jeg stod og tog tøj på.

Jeg forventer mens omkring weekenden, men håber da at vi ser/tror rigtigt mht de lidt større bryster, og at mens bliver væk!

Anmeld

16. januar 2012

kvinde84

Jeg har svaret før 4 uger, men kom lige i tanke om, at jeg jo var i barnløshedbehandling. Jeg fik godt nok meget lidt medicin, men det kan alligevel være at det har påvirket  Jeg troede først at det var inbildt (at mine brystvorter var blevet en lille smule større og mørkere), men så dittede min kæreste at nævne den samme mistanke overfor mig (uden at jeg havde nævnt noget om det), så var jeg ret sikker på at de havde vokset lidt

Anmeld

16. januar 2012

Noneother

Mine begyndte med det samme faktisk. De blev større og hårde som sten. 
De var faktisk grunden til at jeg tog overhovedet tog en test. -og ganske rigtig. Positiv 4 dage før tid.

Anmeld

16. januar 2012

MortilCilas

Jeg var otte uger henne før jeg fandt ud af at jeg var gravid, men jeg gik næsten 2 størrelser op, inden uge 20

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Mine begyndte med det samme faktisk. De blev større og hårde som sten. 
De var faktisk grunden til at jeg tog overhovedet tog en test. -og ganske rigtig. Positiv 4 dage før tid.

Okay, så er der da lidt håb! Mine er også en smule hårdere end normalt, men ikke vildt meget.

Havde du andre symptomer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.