Det der ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Kay skriver:

vi skifter meget undervejs.... så der ingen kramper og ting og sægerkommer for nogle af os manden sys nemlig også det er hårdt i benene at være øverst hele tiden

vi køre egentlig mest i en stilling hver gang, ved egentlig ikke hvorfor, sikkert fordi det er så akavet og trille rundt i sengen, det tror jeg heller ikke den kan holde til..  Desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Amandas-mor skriver:

Har du prøvet at sidde sådan at du har benene ned langs siden på ham og så enten hviler håndfladerne på sengen på hver side af hans hovede eller hviler håndfladerne på vægen over hans hovede? (hvis altså jeres seng står op ad en væg). Det aflaster benene meget og gør det lidt nemmere når man er lidt buttet

Vores seng står desværre op af en vindueskarm, men jeg sidder sådan på knæ hvis man kan sige det sådan..

Anmeld

16. januar 2012

janne1986

Det ku lige så godt ha været mit indlæg for 3 år siden...

Hyg jer, tag det som en leg, så i begge vænner jer til det...

Så skal det nok lykkedes....

Anmeld

16. januar 2012

4xGreve

Her hjemme ridder jeg helst når han f.eks sidder i sofaen, det giver større nydelse til mig selv plus det er letter, jeg sætter mig på ham, holder fast i sofaen's ryg med hænderne og har bene ned langs siden og jeg syntes det er en stor hjælp samt nydelse at han tager fat i mine baller og hjælper til...

Hvis det endelig er at du har det beder med det kan du jo også ridde ham med ryggen til (dette har jeg dog kun prøvet hvor han ligger i vores seng) men samme prencip han får bare en anden form for nydelse og han kan kun se din ryg og baller, men sæt dig på ham med ryggen til og bene ned langs siden på ham og bevæg dig frem og tilbage hav evt. Noget musik i baggrunden som du kan følge rytmen på hehe... 

Og her hjemme starter vi evt. I en anden stilling og skifter så...

Sex skal være sjovt, forskelligt, kikset, dejligt, udfrodren mm. Så hop ud i det og kig på ham og glem hvordan du selv ser ud...

Anmeld

18. januar 2012

madsenmor

kan jo kun tilslutte mig alle de der siger sex skal være sjovt...
jeg er selv en stor pige, og elsker at ride min dejlge kæreste, det jeg gør er at skifte mellem at side på knæ over ham og side på hug, i starten kunne jeg ikke klare så længe af gangen med hey øvelse giver kondi

min mand har en stor for kærlighed for det syn det er når jeg sider helt oprejst på ham det er næsten nok nogle gange men han ender tit med at hjælpe til fordi han ikke du til bare at ligge og tage i mod... og det hjælper også mig til at fortsætte lidt mere

så leg jer frem til det der virker... evt. snak med dig kæreste om hvordan det virker bedst for ham

Anmeld

18. januar 2012

mariamiss6

Ellers kan man jo også starte med at lægge sig henover ham....

Der er jo ingen der siger du skal sidde ret op og ned alt den tid du sidder øverst

Når du ligger ned over ham kan du bedre styre det med at få rumpen lige op og ned i et fast tempo....

UDNYT at han hjælper dig, det gør det tusind gange lettere at holde tempoet, og komme til at passe sammen i et tempo... 

Og ikke mindst er det herre lækkert hvis han da lige trykker ned på hofterne...

Jeg kan nu bedst lide at han holder fast i hofterne og styrer lidt med...

Jeg har også lagt mærke til at det kan hjælpe lidt, når du har fået sat dig, at skubbe knæene lidt højere op ad siden på ham, altså lidt længere frem mod hans skuldre, eller hvordan man nu skal forklare det......

Anmeld

19. januar 2012

Zafir

Man kan også skifte så man nogengange har ansigtet mod ham og væk fra ham Det ændrer rigtig meget følelse for jer begge to.

Og der er jo heller ingen lov om at man skal have totalt fart på, så man bliver forpustet.

Du kan nøjes med at sidde og vugge stille og roligt i dit underliv. lave små bevægelser. Når han så bliver vild som en løve, så tager han nok fat i dine hofter og hjælper til selv hehe.

god fornøjls.

Anmeld

10. februar 2012

Maja88

jeg er bedst til at ridde i sofaen...

når han så sidder normalt i sofaen.. og så mig ovenpå med front mod ham.. så kan jeg holde på sofaryggen og man kan både op og ned og frem og tilbage..

Anmeld

10. februar 2012

FruK

Som de andre skriver - sofaen er god.  Og lad være med at forvente, at du kan gøre det fra start til slut.

Ellers sæt ham på en stol... så kan du "stå" med fødderne på gulvet imens - med front den ene eller den anden vej. Det gør det lidt nemmere, synes jeg.

Anmeld

10. februar 2012

Isabeau

onlyme skriver:

Hej Piger,.!

Jeg Vil Gerne Stille Jer Et Spørgsmål, Håber I Kan Hjælpe Med Det Selvom Det Er Lidt Pinligt.
Mit Spørgsmål Lyder På:
Ja Jeg Har Altid Gerne Ville Ride, Men Jeg Syntes Simpelthen Det Er Så Svært,. Enten Så Sidder Jeg Ikke Særlig Gode Ellers Bliver Jeg Forpustet,.!
Er Der Nogle Af Jer Dr Har Nogle Gode Råd ?
Jeg Giver Altid Så Hurtigt Op For Jeg Kan Ikke Lade Være Med At Tænke At Det Her Dur Jeg Bare Ikke Til Ellers Bliver Jeg Flov Osv Når Jeg Kigger Ned Af Mig Selv,.! Ellers Begynder Han At Hjælpe Også Føler Jeg At Jeg Er Endnu Dårliger,.!
Problemet Er Bare At Jeg Så Gerne Ville Kunne Det, For At Være Lidt Mere Aktiv I Vores Sex'Liv Og Fordi Jeg Ved Det Tænder Ham,.!

Jeg Håber I Kan Hjælpe,.*

Skriver Ikke Ano Da Jeg Godt Tør Stå Ved Det,. Håber Ikke Nogle Misbruger Den Tillid Jeg Har Til Baby.dk

Ride? altså sidde ovenpå?

Jeg sidder ikke så tit ovenpå, får ikke det vilde ud af det, men manden elsker det... Jeg læner mig sådan lidt hen over hovedet på ham, og "ryster" med røven - lige som negerne gør, når de dansker *hihi*

Han ELSKER det! Jeg er mere til "doggy style"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.