Det der ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.723 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

onlyme

Hej Piger,.!

Jeg Vil Gerne Stille Jer Et Spørgsmål, Håber I Kan Hjælpe Med Det Selvom Det Er Lidt Pinligt.
Mit Spørgsmål Lyder På:
Ja Jeg Har Altid Gerne Ville Ride, Men Jeg Syntes Simpelthen Det Er Så Svært,. Enten Så Sidder Jeg Ikke Særlig Gode Ellers Bliver Jeg Forpustet,.!
Er Der Nogle Af Jer Dr Har Nogle Gode Råd ?
Jeg Giver Altid Så Hurtigt Op For Jeg Kan Ikke Lade Være Med At Tænke At Det Her Dur Jeg Bare Ikke Til Ellers Bliver Jeg Flov Osv Når Jeg Kigger Ned Af Mig Selv,.! Ellers Begynder Han At Hjælpe Også Føler Jeg At Jeg Er Endnu Dårliger,.!
Problemet Er Bare At Jeg Så Gerne Ville Kunne Det, For At Være Lidt Mere Aktiv I Vores Sex'Liv Og Fordi Jeg Ved Det Tænder Ham,.!

Jeg Håber I Kan Hjælpe,.*

Skriver Ikke Ano Da Jeg Godt Tør Stå Ved Det,. Håber Ikke Nogle Misbruger Den Tillid Jeg Har Til Baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

onlyme

Slet Ingen ?

Anmeld

15. januar 2012

Bassemor<3

Det er ikke så svært, jeg plejer at sidde med benene bøjet ned langs siden på ham, Så kan man både løfte sig op og ned og "glide" frem og tilbage 

Det at han "hjælper" behøver ikke betyde han synes du er dårlig til det ! Kan jo være det tænder ham helt vildt at han lige har ved dig også 

Du skal ikke tænke over hvordan du selv ser ud, er sikker på han synes du er hammer hot, ellers ville der nok ikke være gang i kalorius 

Det er bare at tage det som en leg, og bliver det så lidt akavet, så kan man grine lidt sammen af det, og prøve igen en anden gang ! sex er en leg, og det behøver ikke lykkedes til perfektion hver eneste gang 

Forresten undre det mig at alle dine ord står med stort ?

Anmeld

15. januar 2012

kimfrit

Nogle gange kan det også blive bedre hvis han også sidder op  og så er det også lidt nemmere synes jeg

Anmeld

15. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

åh gid jeg havde en mirakel kur, for har det samme problem, kan se at du er i det mindste gravid?
Her er det min overvægt der gør det svært for mig, men det lytter han jo ikke rigtig til, han bliver bare ved med og plage..

Men jeg har det på præcis samme måde som dig, jeg for endda også krampe i lårene, så det gør det ikke bedre, men jeg ville også så gerne kunne gøre det, men pga de ting er det en sjældent ting jeg gør..

Anmeld

15. januar 2012

TaAsJu

Dine fødder ind under rumpen på ham.. så går det hele meget nemmer.. Og som en anden skriver det er nok fordi du tænder ham han "hjælper" til.. Sådan er det i alt fald her hjemme...
Og tænk ikke over hvordan du ser ud.. Din kæreste syntes med granit du er fræk når du sidder der....

Anmeld

15. januar 2012

Kay

MaleneS2011baby<3 skriver:

åh gid jeg havde en mirakel kur, for har det samme problem, kan se at du er i det mindste gravid?
Her er det min overvægt der gør det svært for mig, men det lytter han jo ikke rigtig til, han bliver bare ved med og plage..

Men jeg har det på præcis samme måde som dig, jeg for endda også krampe i lårene, så det gør det ikke bedre, men jeg ville også så gerne kunne gøre det, men pga de ting er det en sjældent ting jeg gør..

nu er der jo ingen der siger han skal rides hele vejen igennem "showet"... min kæreste elsker også at blive redet og det bliver han da også fra tid til anden

men jeg ridder ham da ikke helevejen igennem... enten starter jeg med det eller gør det undervejs... eller ja... når det liger lyster mig... og så gør jeg det så længe jeg kan holde til det... og jeg har knæskade men gør det så længe jeg kan...

Anmeld

15. januar 2012

Prinsessens'Mor<3

Kay skriver:

nu er der jo ingen der siger han skal rides hele vejen igennem "showet"... min kæreste elsker også at blive redet og det bliver han da også fra tid til anden

men jeg ridder ham da ikke helevejen igennem... enten starter jeg med det eller gør det undervejs... eller ja... når det liger lyster mig... og så gør jeg det så længe jeg kan holde til det... og jeg har knæskade men gør det så længe jeg kan...

nå ja, ved ikke hvorfor men har bare tanken at det skal gøres hele vejen, men kan godet se hvad du mener..

Anmeld

15. januar 2012

Kay

MaleneS2011baby<3 skriver:

nå ja, ved ikke hvorfor men har bare tanken at det skal gøres hele vejen, men kan godet se hvad du mener..

vi skifter meget undervejs.... så der ingen kramper og ting og sægerkommer for nogle af os manden sys nemlig også det er hårdt i benene at være øverst hele tiden

Anmeld

15. januar 2012

Tona

Har du prøvet at sidde sådan at du har benene ned langs siden på ham og så enten hviler håndfladerne på sengen på hver side af hans hovede eller hviler håndfladerne på vægen over hans hovede? (hvis altså jeres seng står op ad en væg). Det aflaster benene meget og gør det lidt nemmere når man er lidt buttet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.