Han er den flotteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2009

malou

3 gangs mor skriver:

Men alt alt for ung

smiler.... hvad er alder? Min kæreste er da 10 år yngre end mig.... men det kunne ikke fungere bedre end det gør!!! Han er den mest ansvarsfulde mand jeg har haft... og derfor tænker jeg aldrig at der er den store forskel... tværtimod... han er blot en dejlig smuk ung viril mand... haha...og min.. skønt!!!

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

han er ældre end mig hi hi

Hvor gammel er han ??? I er jo forresten også meget yngre end mig

Anmeld

11. marts 2009

Mca<3

malou skriver:

smiler.... hvad er alder? Min kæreste er da 10 år yngre end mig.... men det kunne ikke fungere bedre end det gør!!! Han er den mest ansvarsfulde mand jeg har haft... og derfor tænker jeg aldrig at der er den store forskel... tværtimod... han er blot en dejlig smuk ung viril mand... haha...og min.. skønt!!!

knus malou

Det har du ret i .. Har også altid selv været til yngre mænd .. Har faktisk aldrig været sammen med en ældre ... Det er bare ham paradise hugget som jeg syntes ville passe bedre med min datter ,, Syntes hele konceptet paradise er til at kaste op over og bilder mig selv ind at de ikke er en dag over 16 hele bundtet ...

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Hvor gammel er han ??? I er jo forresten også meget yngre end mig

Ej hallo nu skal du da ikke gøre dig ældre end du er

Mener han er 29 og jeg 26

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

malou skriver:

knus malou

Så enig hvad er alder.

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Det har du ret i .. Har også altid selv været til yngre mænd .. Har faktisk aldrig været sammen med en ældre ... Det er bare ham paradise hugget som jeg syntes ville passe bedre med min datter ,, Syntes hele konceptet paradise er til at kaste op over og bilder mig selv ind at de ikke er en dag over 16 hele bundtet ...

Griner hvor er du skæg ja nogen af dem opføre sig ikke som om de en dag over 16 ha ha små børn men synes nu det meget skægt at se alligevel ha ha.

Anmeld

11. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Griner hvor er du skæg ja nogen af dem opføre sig ikke som om de en dag over 16 ha ha små børn men synes nu det meget skægt at se alligevel ha ha.

Ufff Nej kan slet slet ikke have det .. Det gør mig gal Men sikkert også pga jeg har en teenage datter ,,, Sgu ikke sund for teenagere at følge med i .. De får et forkvaklet forhold til dem selv og sex ...

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ufff Nej kan slet slet ikke have det .. Det gør mig gal Men sikkert også pga jeg har en teenage datter ,,, Sgu ikke sund for teenagere at følge med i .. De får et forkvaklet forhold til dem selv og sex ...

Helt enig i det sidste.

Anmeld

11. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Helt enig i det sidste.

Hun meddelte mig sgu sjovt nok for 30 min siden at når hun blev 18 ville hun også deltage i paradise og løbe med alle pengene ... UHMMMM ... Men ærligt hun ligner allerede en paradise babe he he

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Hun meddelte mig sgu sjovt nok for 30 min siden at når hun blev 18 ville hun også deltage i paradise og løbe med alle pengene ... UHMMMM ... Men ærligt hun ligner allerede en paradise babe he he

Åhh nej så skal mor ikke se paradise ha ha Jeg havet låst hende inde ha ha.

Hun er sgu da kønner ind de piger der inde synes sgu ikke det er dem alle der er alt for kønne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.