Han er den flotteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2009

Kvindemin

malou skriver:

Ja okey.... kessler er jo en lækker bisken.... men han er bare ikke studievært... heldigvis, fordi så havde vi ikke haft fornøjelsen af hans smækre overkrop.... hvad siger du Pia?? hehe... (hvis du læser med her)

knus malou

Lige præcis - han er en ener
Men syntes ikke lige vi har nogle studie værter, som der er noget kønt i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Smølfen

Ham Johannes Lankilde han er godt nok sød, men Morten Ankerdal han er dælme også dejlig syntes jeg..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2009

Maria9990

Nu er han ikke studievært, men han kan da ses på tv3 4 gange om ugen pt., og det er Mads Gleager er VOLD LÆKKER !!

Anmeld

10. marts 2009

Tina2

Synes absolut heller ikke Johannes Langkilde er lækker OVERHOVEDET..... Han ser ALT for sød ud efter min smag, de må gerne være lidt rå

Kan ikke komme på nogen studievært, men efter min mening er Dk's lækreste og frækkeste mand her

Stig fra DAD..... Kæft en snitte!!!!! :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2009

Miamaja

Tina2 skriver:

Synes absolut heller ikke Johannes Langkilde er lækker OVERHOVEDET..... Han ser ALT for sød ud efter min smag, de må gerne være lidt rå

Kan ikke komme på nogen studievært, men efter min mening er Dk's lækreste og frækkeste mand her

Stig fra DAD..... Kæft en snitte!!!!! :-)

Tja.. det synes jeg saa personligt slet ikke at ham DAD fyren er, men kan da godt saette mig ind i at andre synes om ham.

smag og behag og heldigvis for det. min smag af mand er meget forskelligt men generalt er jeg mere tiltrukket af 'paene fyre' gerne i jakke saet og veluddannede og kedelige end rocker og tatoverede fyre - dem har jeg aldrig haft smag for

Anmeld

11. marts 2009

Mca<3

Min smag er også forskellig ,, Meen nu har jeg fundet mig en veluddannet fyr i jakkesæt dog med er par gemte tattoveringer såå ,,, Dækker lige som over det hele

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

Maria9990 skriver:

Nu er han ikke studievært, men han kan da ses på tv3 4 gange om ugen pt., og det er Mads Gleager er VOLD LÆKKER !!

KLART jeg er med her...

Anmeld

11. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

KLART jeg er med her...

Men alt alt for ung

Anmeld

11. marts 2009

Tynen

Chritinap skriver:

Jeg kan slet ikke komme i tanke om nogle værter jeg syntes er 'bare en smule' kønne eller med noget som helst glimt i øjet
Men det er jo også hvert sin smag.

Så hvis jeg ikke må have ham her på skærmen, kan jeg kun komme i tanker om Michelle - HVOR ER HUN KØN

Hello Kessler! Grrrrrrrrrrrrrrr.....

Han er SÅ lækker!!!

Anmeld

11. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Men alt alt for ung

han er ældre end mig hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.