Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
malou skriver:Ja okey.... kessler er jo en lækker bisken.... men han er bare ikke studievært... heldigvis, fordi så havde vi ikke haft fornøjelsen af hans smækre overkrop.... hvad siger du Pia?? hehe... (hvis du læser med her)knus malou
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tina2 skriver:Synes absolut heller ikke Johannes Langkilde er lækker OVERHOVEDET..... Han ser ALT for sød ud efter min smag, de må gerne være lidt rå Kan ikke komme på nogen studievært, men efter min mening er Dk's lækreste og frækkeste mand her Stig fra DAD..... Kæft en snitte!!!!! :-)
Maria9990 skriver:Nu er han ikke studievært, men han kan da ses på tv3 4 gange om ugen pt., og det er Mads Gleager er VOLD LÆKKER !!
Diana/Claus skriver:KLART jeg er med her...
Chritinap skriver: Jeg kan slet ikke komme i tanke om nogle værter jeg syntes er 'bare en smule' kønne eller med noget som helst glimt i øjet Men det er jo også hvert sin smag. Så hvis jeg ikke må have ham her på skærmen, kan jeg kun komme i tanker om Michelle - HVOR ER HUN KØN
Jeg kan slet ikke komme i tanke om nogle værter jeg syntes er 'bare en smule' kønne eller med noget som helst glimt i øjet Men det er jo også hvert sin smag. Så hvis jeg ikke må have ham her på skærmen, kan jeg kun komme i tanker om Michelle - HVOR ER HUN KØN
3 gangs mor skriver:Men alt alt for ung
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128