Termin i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Malene76

Höör skriver:

Mit bedste råd lav alle de kæreste ting i overhoved kan så går tiden hurtigere jeg er 4 dage iver termin og det genere mig slet ikke Kun at folk konstant spørg om jeg snart føder men nyd din tid med din manse så er det tusind gange lettere

Tusind tak for din hilsen. Ja vi har også rigtig nydt weekenden, da vi regner med at det er den sidste weekend uden barn.  

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

-Sigrid-

Malene76 skriver:

Hej de damer..

Så nåede jeg termin. Jeg har ikke optræk til noget endnu overhovedet. Kender et par som også har termin i dag, de var så heldige at få deres søn i nat.  Er SÅ glad på deres vejne, men må indrømme at jeg også er en lille smule misundelig! Håber I alle har det godt og trives med maverne eller med babyerne.

KH Malene

Anmeld

15. januar 2012

AnneH

Malene76 skriver:

Hej Anne.

Tusind tak for det. Håber I trives og har det godt? Håber Ina (var det ikke navnet?) er nem og dejlig.

KH Malene

Jo hun hedder Ina. Hun er dejlig og meget mild. Det er dog ikke altid lige nemt at finde ud af hvad hun vil. Men ellers tror jeg hun er forholdsvis nem. Hun holder os ikke vågen med skrig og skrål. Men vil bare spise hver 2. time om natten. Så det er lidt hårdt.

Men ellers nyder vi hende, og kan slet ikke forstå at vi allerede har haft hende i 18 dage.

Anmeld

15. januar 2012

Malene76

AnneH skriver:

Jo hun hedder Ina. Hun er dejlig og meget mild. Det er dog ikke altid lige nemt at finde ud af hvad hun vil. Men ellers tror jeg hun er forholdsvis nem. Hun holder os ikke vågen med skrig og skrål. Men vil bare spise hver 2. time om natten. Så det er lidt hårdt.

Men ellers nyder vi hende, og kan slet ikke forstå at vi allerede har haft hende i 18 dage.

Hun lyder skøn. Håber dog du snart får lov til at få lidt mere sammenhængende søvn om natten end 2 timer.  

KH Malene

Anmeld

15. januar 2012

AnneH

Malene76 skriver:

Hun lyder skøn. Håber dog du snart får lov til at få lidt mere sammenhængende søvn om natten end 2 timer.  

KH Malene

Ja det håber jeg også. Og gerne meget snart  Men sover så lidt om dagen også.

Anmeld

16. januar 2012

Fru Aagaard

Malene76 skriver:

Hej de damer..

Så nåede jeg termin. Jeg har ikke optræk til noget endnu overhovedet. Kender et par som også har termin i dag, de var så heldige at få deres søn i nat.  Er SÅ glad på deres vejne, men må indrømme at jeg også er en lille smule misundelig! Håber I alle har det godt og trives med maverne eller med babyerne.

KH Malene

Ve støv til dig om baby snart kommer

Her er 5 dage til termin - storsøsteren tæller ned

Vi glæder os ufattelig meget, men vi nyder virkelig også den sidste tid her med den store mave - for pludselig er vores guldklumpb her

Held og lykke til dig, og alle Jer andre.. der må da snart være babyboom i januar gruppen her

Anmeld

16. januar 2012

Malene76

Fru Aagaard skriver:

Ve støv til dig om baby snart kommer

Her er 5 dage til termin - storsøsteren tæller ned

Vi glæder os ufattelig meget, men vi nyder virkelig også den sidste tid her med den store mave - for pludselig er vores guldklumpb her

Held og lykke til dig, og alle Jer andre.. der må da snart være babyboom i januar gruppen her

Tusind tak. Her tæller vi godt nok også ned! Vi glæder os helt vildt meget. Held og lykke med jeres lille guldklump når h'n er klar til at komme ud til jer. Håber det bliver snart.

KH Malene

Anmeld

16. januar 2012

Nitz - <3 David

Sender lige en masse vestøv til jer alle sammen..
Jeg er så spændt på jeres vegne.. Nu "snød" jeg jo lige et pat måneder.. Så nu er jeg bare spændt på at de de dejlige bebser som David kunne ha været lige så gamle med..
Men i korrigeret alder er han jo samme alder som jeres bebser

Held og lykke med det hele ;P

Anmeld

17. januar 2012

Malene76

Nitz - <3 David skriver:

Sender lige en masse vestøv til jer alle sammen..
Jeg er så spændt på jeres vegne.. Nu "snød" jeg jo lige et pat måneder.. Så nu er jeg bare spændt på at de de dejlige bebser som David kunne ha været lige så gamle med..
Men i korrigeret alder er han jo samme alder som jeres bebser

Held og lykke med det hele ;P

Tusind tak skal du have. Vi venter stadig i spænding.  7

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.