Termin i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Malene76

Hej de damer..

Så nåede jeg termin. Jeg har ikke optræk til noget endnu overhovedet. Kender et par som også har termin i dag, de var så heldige at få deres søn i nat.  Er SÅ glad på deres vejne, men må indrømme at jeg også er en lille smule misundelig! Håber I alle har det godt og trives med maverne eller med babyerne.

KH Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

CmarianN

Malene76 skriver:

Hej de damer..

Så nåede jeg termin. Jeg har ikke optræk til noget endnu overhovedet. Kender et par som også har termin i dag, de var så heldige at få deres søn i nat.  Er SÅ glad på deres vejne, men må indrømme at jeg også er en lille smule misundelig! Håber I alle har det godt og trives med maverne eller med babyerne.

KH Malene

Hvor må det være surrealistisk snart faktisk at have passeret terminsdatoen. 

Hvis jeg passerer min ret meget går vi ind i februar og DET synes jeg slet ikke at kunne overskue :-(

Sigrid har også termin i dag - håber I begge meget snart har bebserne i armene <3 

Kæmpe meget pøj pøj med den forestående fødsel!

Anmeld

15. januar 2012

TbCp

Pøj pøj med det hele når du når dertil

Anmeld

15. januar 2012

AnneH

Malene76 skriver:

Hej de damer..

KH Malene

Hej Malene

Håber du snart står med din søn i armene og ikke går alt for lang tid over tiden.

Held go lykke med fødslen, håber den kommer til at gå rigtig godt.

Knus

Anmeld

15. januar 2012

kekp

Malene76 skriver:

Hej de damer..

KH Malene

Håber at du snart har din søn i armene det er bare så spændende

Anmeld

15. januar 2012

Malene76

CmarianN skriver:

Hvor må det være surrealistisk snart faktisk at have passeret terminsdatoen. 

Hvis jeg passerer min ret meget går vi ind i februar og DET synes jeg slet ikke at kunne overskue :-(

Sigrid har også termin i dag - håber I begge meget snart har bebserne i armene <3 

Kæmpe meget pøj pøj med den forestående fødsel!

Det er virkelig meget mærkelig at være så tæt på og at det så allligevel føles så langt fra! Vi glæder os helt vildt meget. Jep kan nemlig godt huske Sigrid også har termin i dag, så jeg har holdt lidt øje med om der kom en opdatering, specielt fordi det virkede som om der var lidt gang i det den anden dag.  Håber du snart får løv at få jeres baby i armene og tak for støtten.

Kram Malene

Anmeld

15. januar 2012

Malene76

TbCp skriver:

Pøj pøj med det hele når du når dertil

Tusind tak for det. Vi glæder os helt vildt meget.

KH Malene

Anmeld

15. januar 2012

Malene76

AnneH skriver:

Hej Malene

Håber du snart står med din søn i armene og ikke går alt for lang tid over tiden.

Held go lykke med fødslen, håber den kommer til at gå rigtig godt.

Knus

Hej Anne.

Tusind tak for det. Håber I trives og har det godt? Håber Ina (var det ikke navnet?) er nem og dejlig.

KH Malene

Anmeld

15. januar 2012

Malene76

kekp skriver:

Håber at du snart har din søn i armene det er bare så spændende

Tusind tak. Vi glæder os også helt vildt.

KH Malene

Anmeld

15. januar 2012

Carl-Emil's mor

Malene76 skriver:

Hej de damer..

KH Malene

Mit bedste råd lav alle de kæreste ting i overhoved kan så går tiden hurtigere jeg er 4 dage iver termin og det genere mig slet ikke Kun at folk konstant spørg om jeg snart føder men nyd din tid med din manse så er det tusind gange lettere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.