Dåbskage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.788 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2009

evitaperon

Står du og skal holde en barnedåb, ffødselsdag eller lignende. Gider du ikke selv at lave kagen og synes du at det er for dyrt at købe en festkage, så er dette måske en mulighed.

Jeg laver kager til mange festlige lejligheder, såsom barnedåber, fødselsdage og bare en hygge søndag hvor man eksempelvis gerne vil have en tærte eller lagkage.

Jeg er udlært kok, hvor jeg igennem al min læretid har arbejdet med desserter og vil nu viderudvikle mine kundskaber inden for kager. Da jeg ikke er professionel konditor er kagerne billigere end hos rigtige konditorer. Men kvaliteten er stadigvæk i top.

Priser på kagerne starter fra 29 kroner og opefter.
På Frederiksberg leveres kagerne for 50 kroner, i København City 75 kroner, bor du længere væk aftales pris.

Skriv en mail til mig og få mere information om hvordan kagerne smager.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

A.

øv øv træls at jeg ikek bor i kbh..men har du måske billeder af dine kager
??

Anmeld

9. marts 2009

evitaperon

Jeg har endnu ikke så mange liggende på billeder da mine kager mest blev lavet i min læretid på restauranten, og der var der oftest ikke tid til at tage billeder. Jeg prøver dog hurtigst muligt at oprette en hjemmeside hvor de billeder jeg har vil blive lagt på.

Jeg kan fortælle at jeg er meget omhyggelig med at lave kagerne og laver altid tegninger over hvordan de skal se ud og også smage. Dette er for at "kunden" får det mest optimale indtryk af hvordan kagen ender ud..

God aften
Eva

Anmeld

10. marts 2009

tumle81

Kan man evt bestille en kage med forudbestemt "mønster" f.eks. prinsesse, peter plys eller lign?
En kage til 11 personer hvoraf 4 er små børn (2 på 1 år og 2 på 4-5 år) hvad prisleje er det??
Knus Kathrina'

Anmeld

10. marts 2009

fam.4xc

evitaperon skriver:

Jeg har endnu ikke så mange liggende på billeder da mine kager mest blev lavet i min læretid på restauranten, og der var der oftest ikke tid til at tage billeder. Jeg prøver dog hurtigst muligt at oprette en hjemmeside hvor de billeder jeg har vil blive lagt på.

Jeg kan fortælle at jeg er meget omhyggelig med at lave kagerne og laver altid tegninger over hvordan de skal se ud og også smage. Dette er for at "kunden" får det mest optimale indtryk af hvordan kagen ender ud..

God aften
Eva

kan man bestille en kage med billed på ?? af feks en disney figur eller andet...

Og hvad ville prisen være på en kage til 20 børn??

Og en til 50 personer??

Tænker feks på en chokolade kage med fin top...

Anmeld

11. marts 2009

evitaperon

Tumle 81:

Hvis du ønsker en kage med et forudbestemt motiv, såsom Peter Plys som du selv nævner bliver det et prisleje på mellem 300 - 400 kroner alt efter fyldet. Dette bliver en kage i størrelsen 24 tommer og der er rigeligt til ca 15-16 mennesker.

fam.4xc:

En kage til ca 20 børn, vil som nævnt ovenover komme til at koste omkring det samme, altså mellem 300 - 400 kroner med motiv efter ønske, idet man siger at 1 voksen er det samme som 2 børn.

En kage til 50 personer er i en anden prisklasse idet der er noget mere arbejde i en sådan, altså starter en kage til 50 personer fra omkring 1000 kroner.

"Når du siger chokoladekage med fin top" tænker du så sugarpaste / fondant der ligger ud over kagen (det hvide lag, som man ser på en bryllupskage) Det kan nemlig sagtens lade sig gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.