Motionscykel sælges - 350 KR!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.950 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Trolde_mor

Ja, nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at sælge min motionscykel. Jeg får den desværre ikke længere brugt, da jeg bøvler med mit bækken..

Jeg har brugt den rigtig meget om aftenen, når der kom noget i tv jeg gerne ville se. I stedet for at sætte sig og hænge i sofaen har jeg sat mig på min motionscykel, og fået brændt noget af kroppens overskydende polstring af

Den fylder ikke særlig meget (vi har den stående i stuen, hvilket gør at man er mere tilbøjelig til lige at springe op på den . 5 min. hist og her betyder jo også noget ),

Denkan indstilles i mange niveauer, så man kan varme op og bedre kan følge med, og har fodrem på pedalerne, hvilket er skønt når det bliver hårdt hehe

Man kan stille på sædet to steder, så den er bedre tilpasset en, og man sidder bedre.

Den har display med tid, distance, kalorier, hastighed, og puls (der er pulsmåler hvor man holder hænderne - ligesom på cyklerne i motionscentre)

Den fejler absolut intet, bortset fra to små ridser på den ene side (se nederste billede).

"Styret" kan taget af hvis den skal transporteres, så den ikke fylder så meget

Den kan hentes i Slagelse, både weekend og hverdag da manden min går sygemeldt.

Prisen er som sagt kun 350 kr, da jeg gerne vil have plads til min nye kommode hehe. Den kostede 699 kr. fra ny

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Maja_4000

Hvor avanceret er den ?

Har den f.eks. sådan nogle programmer hvor den selv øger modstanden , så det føles som om man kører i bakker ?

Anmeld

15. januar 2012

Trolde_mor

Maja_4000 skriver:

Hvor avanceret er den ?

Har den f.eks. sådan nogle programmer hvor den selv øger modstanden , så det føles som om man kører i bakker ?

Jamen altså den har som sagt pulsmåler, distance, timer, hastighed, kalorieforbrænding, og sværhedsgraden kan man så stille på undervejs på et lille håndtag foran sig. Så du kan sagtens øge modstanden, den gør det dog ikke pr. automatik

Anmeld

30. januar 2012

Trolde_mor

Slet ikke nogen der kunne nyde sådan en dejlig indendørs cykeltur i aftentimerne, så man kan gå til ro, med et veltilfreds smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.