Vores baby er væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Lilje82

AnneBJ skriver:

Hov, jeg har da aldrig fået kommenteret her..?! 

Nåh, men læææækker kage, lææææækker fødselsdagsdreng - det ser ud som om I havde en rigtig dejlig dag!

Tænk at det allerede er et år siden... suk!

Taaark

Jeg forstår heller ikke at det er 1 år siden, måtte kæmpe for ikke at fælde et par tåre da vi sang for ham om morgenen.  Moren her var både stolt og vemodig over at hendes dreng er blevet så stor allerede.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

piadas

Hov, jeg kan skrive det samme som Anne - jeg troede også, jeg havde fået skrevet her!

Han er bare den sejeste dreng i hele verden med det der slips! Hvis Ida havde været en dreng, skulle hun HELT sikkert have samme outfit, for det er da for fedt!

Tilykke med supermanden - vi kan vist ikke skrive det mange gange nok, men det ER altså vildt, at de begynder at fylde år allesammen!

Anmeld

17. januar 2012

Lilje82

piadas skriver:

Hov, jeg kan skrive det samme som Anne - jeg troede også, jeg havde fået skrevet her!

Han er bare den sejeste dreng i hele verden med det der slips! Hvis Ida havde været en dreng, skulle hun HELT sikkert have samme outfit, for det er da for fedt!

Tilykke med supermanden - vi kan vist ikke skrive det mange gange nok, men det ER altså vildt, at de begynder at fylde år allesammen!

Tak Ja synes også selv, han er ret lækker med det tøj der De bliver bare store vores børn og vi må bare følge, selvom jeg synes det er lidt svært.

Anmeld

18. januar 2012

DK

Btw: Er det sådan nogle pre-walkers han har på? Altså en "sko"? Og hvordan fungerer det?

Richard er efter en 2 mdr. pause (gudskelov for den) begyndt at gå igen. Men han har kun de alm. hjemmefutter på. Måske det vil være bedre med sådan en sko-ting?

Hvorfor har i valgt dem?

Anmeld

18. januar 2012

Lilje82

DK skriver:

Btw: Er det sådan nogle pre-walkers han har på? Altså en "sko"? Og hvordan fungerer det?

Richard er efter en 2 mdr. pause (gudskelov for den) begyndt at gå igen. Men han har kun de alm. hjemmefutter på. Måske det vil være bedre med sådan en sko-ting?

Hvorfor har i valgt dem?

Ja, det er prewalkers han har på, han vil gerne op at gå hele tiden, men han glider i de alm. futter han har, når han prøver at rejse sig. Og da han har en høj vrisk (staves) er det indtil videre umuligt at få andet på ham, der samtidig giver en god støtte.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.