Vores baby er væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Lilje82

og vi har nu en stor dreng. Noah fyldte nemlig 1 år i går  Og det var sådan en god dag, og han elskede at få lov at smage lagkagen og ikke mindst selv snaske med den  Men det er på ingen måder muligt at køre den dreng mere træt end normalt Han kom i seng kl. 19.30 som normalt og stod op kl. 7 en hel time før en han plejer  Moren kunne tilgengæld godt ha sovet lidt længere på sådan en kold og dejlig solbeskinnende søndag.

Og så skal I da ikke snydes for et ordentlig fødselsdags spam

Billede 1: Dagen startede med sang og flag i mor og fars seng
Billede 2: Så skal der pakkes gaver ud

Billede 3:Øj, det er lidt spændende
Billede 4: Klar til gæster

Billede 5: Flere gaver (Men ikke helt stolt af at alle kigger på)
Billede 6: Mormor hjælper
Billede 7: Kagen
Billede 8:Mmm det er jo faktisk ret lækkert det her
Billede 9: Den gave fra moster og onkel er egentlig ret sjov (Især med moster bagpå)

Billede 10: En sidste leg med mor inden sengetid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Sofia

Sikke nogle dejlige billeder, hvor er han smuk. Ser ud til I havde en dejlig dag. TILLYKKE med ham! Jeg er misundelig, Alfred sover simpelthen så dårligt og har gjort det længe nu synes jeg. Vi er heldige hvis vi får 2 timer i streg....

Anmeld

15. januar 2012

Lilje82

Sofia skriver:

Sikke nogle dejlige billeder, hvor er han smuk. Ser ud til I havde en dejlig dag. TILLYKKE med ham! Jeg er misundelig, Alfred sover simpelthen så dårligt og har gjort det længe nu synes jeg. Vi er heldige hvis vi får 2 timer i streg....

Tak skal du have

Eiiiii puha, det kan jeg godt forstå er hårdt, Har det været sådan hele tiden? Undskylder for ikke at kunne huske det, hvis det er blevet nævnt.

Anmeld

15. januar 2012

Sofia

Lilje82 skriver:

Tak skal du have

Eiiiii puha, det kan jeg godt forstå er hårdt, Har det været sådan hele tiden? Undskylder for ikke at kunne huske det, hvis det er blevet nævnt.

Nej det starede da han startede i vuggestue 1. december.. han hoster, så det er det han vågner af. HÅBER det snart er ovre!!!

Anmeld

16. januar 2012

Marco2

tort tillykke med ham. Har været travlt beskæftiget med SMillas fødselsdag, så jeg har ikke været herinde og følge med i hvem der har fødselsdag. 

Men ser ud som om I har haft en dejlig dag. Og så fin han er med slips. GISP hvor er de altså bare blevet store alt for hurtigt!

Men tillykke med ham!

AG

Anmeld

16. januar 2012

Lilje82

Sofia skriver:

Nej det starede da han startede i vuggestue 1. december.. han hoster, så det er det han vågner af. HÅBER det snart er ovre!!!

Eiiii hvor er det også bare synd for både ham og jer. Noah hoster også og har gjort det i snart 2 måneder. I starten vågnede han også hele hver nat fordi han hostede, nu sover han heldigvis bare imens, men moren løber derinde og tjekker flere gange, da hun er bange for at han kaster op, da det lyder ret vildt indimellem.

Håber han snart er frisk igen. Her fik han lidt kamillethe inden sengetid, da det var værst, det hjalp lidt synes jeg.

Anmeld

16. januar 2012

Lilje82

Marco2 skriver:

tort tillykke med ham. Har været travlt beskæftiget med SMillas fødselsdag, så jeg har ikke været herinde og følge med i hvem der har fødselsdag. 

Men ser ud som om I har haft en dejlig dag. Og så fin han er med slips. GISP hvor er de altså bare blevet store alt for hurtigt!

Men tillykke med ham!

AG

Tak skal du have Og selv tillykke med den søde Smilla

Anmeld

17. januar 2012

DK

Et stort forsinket tillykke herfra! Det ligner bare at I har haft en rigtig dejlig dag. Tænk at basserne bliver 1 år!! Hvor var han dog bare fin i fødselsdagstøj (hmm tænke tænke hvad Richard mon skal have på...).

Sikke en flot fødselsdagskage, den ser bare så flot og lækker ud!

Stort Tillykke!

Anmeld

17. januar 2012

Lilje82

DK skriver:

Et stort forsinket tillykke herfra! Det ligner bare at I har haft en rigtig dejlig dag. Tænk at basserne bliver 1 år!! Hvor var han dog bare fin i fødselsdagstøj (hmm tænke tænke hvad Richard mon skal have på...).

Sikke en flot fødselsdagskage, den ser bare så flot og lækker ud!

Stort Tillykke!

Tusinde tak Det var også en super dejlig dag, kagen var også super lækker, og moren havde faktisk selv lavetd en

Ja, det er helt vildt de allerede er og bliver 1 år  Jeg føler slet ikke der er gået et år, og tænker tit det må være en fejl, men nææ må bare erkende, at tiden flyver i en vældig fart, når man får børn, såååå måske man snart skulle tænke på en mere

Anmeld

17. januar 2012

AnneBJ

Hov, jeg har da aldrig fået kommenteret her..?! 

Nåh, men læææækker kage, lææææækker fødselsdagsdreng - det ser ud som om I havde en rigtig dejlig dag!

Tænk at det allerede er et år siden... suk!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.