Det lugter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2009

Miamaja

rikkekrogh skriver:

Hej...
Forstår godt hvad du mener - har nu købt sådan nogle bleposer g så ryger bleer med aff. direkte i skralderen... tissebleerne beholder vi indendørs lidt endnu.

jaa tisse bleer faar lov at blive i skraldespanden indendors her ogsaa ellers ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2009

Plysbjørnen

Jeg pakker vores bæ-bleer i ble-poser, så ryger både tisse og bæbleer i en stor affaldspose, og så i skraldespanden 1 gang om dagen...

Anmeld

10. marts 2009

Lillemy60

rikkekrogh skriver:

Den kender jeg vist ikke???

Den er købt i Ønskebørn, den fåes også hos Tøj Bamsen i århus ved jeg. Jeg kender flere der har den og er meget tilfredse. Jeg synes den er god til at skjule lugten (dog bruger jeg ikke papirsbleer længere, så har ikke de store krav til den, men da vi gjorde !&nbsp

Den er også lettere at betjene end Sangenic synes jeg

Anmeld

10. marts 2009

Tina2

Vi havde en Sangenic, da vi boede i lejlighed, og den var vi egentlig rimelig tilfredse med, vi smed bare ikke lortebleerne deri, kun tissebleer..... Der var den god, men ku simpelthen ikke holde lugten ud af de lortebleer deri....

Nu har vi bare skraldeposer som vi smider ud når den yngste er skiftet (bor i hus nu), den anden var god i lejligheden, så vi ikke skulle rende med det hver gang....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.