Det lugter....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.281 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. marts 2009

JonTri

Hej med jer...
Jeg er ved at få fnidder af vores "lugtfri" blespand - som lugter af gammel prut, så snart der er een lorteble i.
Det er sådan en "Angel" fra BabySam - den der gratis een, man kan få.

Nu ryger den sgu på revas, men ? er hvilken een jeg så skal købe. Synes der findes mange forskellige - og den skal virke!!!

Så har I nogle go'e ideer eller erfaringer med disse opfindelser?

Knus Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min erfaring er at der ikke findes noget der hedder en lugtfri blespand

Vi har haft en Sangenic, og den var intet værd. Og veninder der har haft andre modeller har heller ikke været tilfreds med deres.

Så jeg smed vores ud, og havde i stedet en rulle hundeposer liggende på puslebordet, smed bleen deri, og satte den udenfor døren, indtil der var en der kom forbi skraldespanden. Det var den bedste, og mest lugtfri løsning for
os

Anmeld

9. marts 2009

JonTri

Rikke skriver:

Min erfaring er at der ikke findes noget der hedder en lugtfri blespand

Vi har haft en Sangenic, og den var intet værd. Og veninder der har haft andre modeller har heller ikke været tilfreds med deres.

Så jeg smed vores ud, og havde i stedet en rulle hundeposer liggende på puslebordet, smed bleen deri, og satte den udenfor døren, indtil der var en der kom forbi skraldespanden. Det var den bedste, og mest lugtfri løsning for
os

Hmmm havde sgu lige håbet at der var en eller anden mirakelspand... men det med hundeposerne lyder egentlig som en go' ide - takker.

Det er dælme lidt klamt, da sønnike sover samme sted som han bliver skiftet...

Anmeld

9. marts 2009

Pia

Vi har altid været super glade for sangenic spanden og den lugter ikke her hjemme.
Man skal jo bare sørge for og købe de bleer der passer til ens barns alder.
Så den kan jeg godt anbefale...

Pia.

Anmeld

9. marts 2009

Rasmine

Vi har bare en blikspand (bilka)
Der ryger dagens tissebleer i(i en pose), den tømmes hver aften.
Lorte bleer ryger i en af de der små affaldsposer, og ud i container med det samme.
Havde en Sangenic til Mille, men den lugtede bare af...lort???

Anmeld

9. marts 2009

A.

vi har sengenic og den står ud på badeværelse for hvis der er mange bleer så kan den lugte..synes ikke at ble spand duer til børn som spiser ske mad..

Anmeld

9. marts 2009

Lillemy60

Korbell - den har vi og den er jeg meget glad for.

Anmeld

9. marts 2009

Diana...

Vi har den gratis fra babysam og er tilfredse med den ind til videre men jeg synes heller ikke hans mange lorte bleer om dagen lugter endnu men det kommer jo nok.

Knus Diana

Anmeld

9. marts 2009

Lise

Vi har ikke haft sådan en spand, for i bund og grund synes jeg sgu det er lidt klamt at putte lortebleer i en spand indenfor

Så tissebleer ryger i skralderen, og lortebleer ryger i en pose, og så udenfor i skraldespanden, med det samme. Slut prut!

Anmeld

9. marts 2009

Tynen

Jeg har KUN dårlige erfaringer med blespande!

Fik den der fra Babysam og det er da det ondeste lort jeg nogensinde har set!
Man kan jo slet ikke mase bleen igenne uden at skulle bruge vold og ende med tis eller det der er værre på fingrene

Så købte jeg en Sangenic i Bilka til 80 kr.
Den er okay, men lugtfri er den bestemt ikke.

Nu har jeg taget toppen/låget af den og bruger den som en alm. spand til tissebleer
Det er blandt andet derfor der altid ligger små poser ude foran vores dør når du kører forbi - Smider bare pøllebleerne udenfor med det samme!

Man kan købe sådan nogle små "bleposer" nede ved den sure mand i Brugsen.
Der er nærmest poser to eternaty i kassen og de koster kun 24,95 - Og så er der et eller andet "duft"agtigt i dem, så man ligefrem kan overkomme bleskift af de grumme uden at spy

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.